HUAWEI AI TECH WEEK ؛ هفته تکنولوژی AI هواوی با طعم سری Mate 10

هواوی رویداد HUAWEI AI TECH WEEK یا هفته تکنولوژی AI هواوی را همزمان با رونمایی از سری گوشی‌های Mate 10 در بازار کشور آغاز می‌کند.

0

در رویداد یک هفته‌ای هواوی رویداد HUAWEI AI TECH WEEK که از روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه به مدت یک هفته در طبقه هفتم بازار چارسو تهران برگزار می‌گردد، شرکت هواوی با دعوت از گروه‌های مختلف و مشتریان علاقمند به جدیدترین تکنولوژی‌های گوشی‌های هوشمند، تکنولوژی‌های به کار رفته در گوشی‌های سری Mate 10 را در محیطی جذاب به نمایش خواهد گذاشت و فرصت آشنایی نزدیک با مزیت‌های تکنولوژیک این گوشی‌های پرچمدار هواوی فراهم خواهد شد.

Experience Zone در HUAWEI AI TECH WEEK تهران

گفتنی است در رویداد HUAWEI AI TECH WEEK فضایی تحت عنوان Experience Zone در نظر گرفته شده که در آن با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف توانمندی‌های گوشی‌های سری Mate 10 شامل گوشی‌های Mate 10 Pro ، Mate 10 ، Mate 10 lite و PORSCHE DESIGN Mate 10 از نزدیک برای مشتریان جهت تجربه و مشاهده از نزدیک فراهم شده است.

HUAWEI AI TECH WEEK

در حاشیه رویداد HUAWEI AI TECH WEEK هم نشست های مختلفی با حضور خبرنگاران، کارشناسان حوزه فناوری و سایر علاقمندان برگزار می گردد تا در قالب ارائه مطالب فنی مرتبط با گوشی های سری Mate 10، علاوه بر تجربه عملی امکان آشنایی دقیق و جزیی تر با توانمندی های این پرچم داران هواوی فراهم شود.

میت 10 و میت 10 پرو

هوش مصنوعی مزیت اصلی سری Huawei mate 10

مزیت اصلی که در این سری از پرچم داران هواوی مورد توجه مشتریان و کارشناسان فنی در سراسر دنیا قرار گرفته است هوش مصنوعی به کارگرفته شده در گوشی های Mate 10 ، Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 برای اولین بار در بازار گوشی های هوشمند است.

AI یا هوش مصنوعی در گوشی های فوق الذکر به واسطه واحد NPU یا واحد پردازش عصبی در پردازنده این گوشی یعنی Kirin 970 که ساخت هوآوی می باشد ایجاد شده است.

هوش مصنوعی یا AI در این سری توانمندی های زیادی به مدل های ذکر شده Mate 10 در حوزه های عکاسی، مدیریت انرژی، بهینه سازی صدا و . . . داده است که همه آنها در فضای مهیا شده در رویداد یک هفته ای HUAWEI AI TECH WEEK از نزدیک برای کاربران و علاقمندان این حوزه از نزدیک قابل لمس و تجربه است.

لازم به ذکر است در رویداد یک هفته‌ای HUAWEI AI TECH WEEK جهت قدردانی از حضورکاربران و علاقمندانی که در محل HUAWEI AI TECH WEEK در طبقه هفتم بازار چارسو حاضر می‌شوند جوایز ارزنده ای به قید قرعه شامل گوشی‌های سری Mate 10 و ابزارهای جانبی در هر روز اعطا خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.