آپدیت اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8 از راه رسید

نوکیا به وعده خود عمل کرده و حالا پرچم‌دار خود نوکیا 8 را به اندروید 8 اوریو آپدیت کرده است. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران کشورهای فنلاند و لهستان منتشر شده است.

6

نوکیا در گوشی‌های اندرویدی خود از اندروید خام با کمترین دستکاری بهره گرفته است و به همین دلیل عرضه آپدیت‌ها برای این گوشی‌ها ساده‌تر و سریع‌تر از گوشی‌هایی با پوسته‌های سنگین مثل گوشی‌های سامسونگ یا هواوی خواهد بود. به‌تازگی کاربران فنلاندی و لهستانی این گوشی متوجه عرضه آپدیت اندروید 8 نوکیا 8 شده‌اند.
آپدیت اندروید 8 نوکیا 8گفتنی است این آپدیت فعلاً برای گوشی‌های با شماره مدل TA-1004 و TA-1012 منتشر شده و JUho Sarvikas از مدیران HMD نیز عرضه آن را تأیید کرده است. در آپدیت جدید شاهد قابلیت‌های جدید اندروید اوریو مثل تصویر در تصویر، نقطه‌های اعلان، اسکن‌های بدافزار Google Play، پرکردن خودکار پسورد، بوت شدن سریع‌تر گوشی و وصله‌های امنیتی هستیم.
این آپدیت حجمی در حدود 1.5 گیگابایت دارد و به همین دلیل تنها می‌توانید آن را از طریق شبکه وای‌فای دانلود کنید. کاربرانی که آپدیت را نصب کرده‌اند همچنین از بهبود عملکرد دوربین خبر می‌دهند و می‌گویند با این‌که هنوز امکان تنظیم دستی سرعت شاتر و ISO وجود ندارد اما حالا شاتر در مواقع لازم تا 0.5 ثانیه هم باز می‌ماند. علاوه بر این مشکلات فوکوس خودکار دوربین نیز رفع شده است.
به گفته نوکیا این آپدیت طی دو روز آینده برای تمامی کاربران نوکیا 8 در سراسر دنیا منتشر خواهد شد و سپس نوبت به گوشی‌های اندرویدی دیگر این شرکت خواهد رسید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. آرزو می‌گوید

    سلام من تازه گرفتم خیلی گوشی خوب وبا کیفیتی هس همه چیزیش فقط اپدیت اندروید ۸ که اومده هرکار میکنم دانلود نمیشه

    1. (O_o) می‌گوید

      سلام برای ابدیتش اول باید گوشی را کلا فلش کنی داخلش سیم کارت ایران را نباید بزاری بعد یه vpn نصب کنی بعد شروع به ابدیت کنی اپدیتش هم چند مرحله داره اولی 1500 مگ بعدی 2 تا 300 بعدی 2 100 مگی
      مشکل بعضی از دوستان که نمی توانند تماس بگیرند حل می شه

  2. (o_o) می‌گوید

    سلام برای حل این مشکل باید برگردی به تنظیمات کار خونه بعد راه اندازی کنی بعد از ابدیت گوشی به صورت خودکار جلو گیری کنی برنامه را ابدیت نکنی

  3. رضا می‌گوید

    سلام ، ش ز عزیز
    ولی من دو روزه نوکیا ۸ گرفتم خیلی سریع سیم کارت 4G رو فعال کردم یه جی میل ساختم و حتی گوگل پلی سرویس رو بروزرسانی کردم ،خیلی سریع تلگرام و اپلیکیشنهای موردنیازم رو از استور دان کردم شروع به چیدمان کردم خیلی با حال هست اندروید خام یه حس با وقار به این گوشی داده حتی در سطح ios ارضاء میشی ، دوربین پشت و جلو همزمان روشن میشه و صفحه به دو قسمت میشه قسمت بالا دوربین پشت و قسمت پایین دوربین جلو رو همزمان نشون میده تازه باز شدن قفل گوشی همزمان از دو روش میسر هست یکی اثر انگشتت و دیگری پین یا الگو . خلاصه من که تازه گرفتم با ضمانت نامه و با کارت طلایی که IMEI گوشی روش حک شده بود تو کرج دو میلیون و خیلی راضیم باتریش رو نگفتم صبر کردم تا شارژ کاذبش تموم شه تا شارژ اصلی رو شروع کنم مگه حالا تموم میشد تازه شارژ سریع هم داره کلا دریچه ایی جدید رو به اندرویده نوکیا متچکریم

  4. ش ز می‌گوید

    سلام

    اصلا گوشی خوبی نیست
    دو هفته هست که استفاده میکنم نه شماره میتونم بگیرم
    نه ایمیل رو باز میکنه
    نه گوگل
    خیلی گوشی مزخرفیه با توجه به اینکه امکانات زیادی روش تعبیه شده

    خیلی پشیمونم

    1. عرفان می‌گوید

      آپدیت جدید بیاد درست میشه نگران نباش