بامیلو: صف خرید حراجمعه دو برابر ظرفیت ورزشگاه آزادی بود!

این فروشگاه اینترنتی در بیانیه خبری که برای رسانه‌ها ارسال کرده است تاکید کرده است که معادل دو برابر ظرفیت ورزشگاه آزادی قبل از شروع حراجمعه بامیلو در سال 1396 در انتظار آغاز این رویداد در فروشگاه اینترنتی بامیلو حاضر بودند. این یعنی حدود 200 هزار نفر برای رقابت در بزرگترین حراج اینترنتی ایران از قبل آماده شده بودند.

0

پشوتن پورپزشک، مدیرعامل بامیلو با اعلام این مطلب که: استقبال بی‌نظیر مردم از حراجمعه بامیلو در سال 1396، فراتر از انتظار بود و باعث شد این فروشگاه برای ساعاتی دچار اختلالاتی در نمایش صفحات برای برخی از کاربران شود، تاکید کرده است که این رویداد علی‌رغم همه اعتراض‌های اعلام شده از سوی کاربران که همگی قابل احترام هستند، پرفروش‌ترین رویداد بامیلو طی سه سال اخیر بوده است، اگرچه متاسفانه اختلالات 14 ساعت نخست این رویداد موجب شد تا برخی از کاربران موفق به خرید نشوند.

مدیرعامل بامیلو همچنین اعلام داشته که برخی از کالاهای پرطرفدار مثل آیفون و پلی استیشن در کمتر از 3 ثانیه و برخی از پوشاک با تخفیف‌های 98 درصدی در کمتر از 30 ثانیه خریداری شدند، همچنین عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسیدند.

آمار و ارقام حراجمعه بامیلو در سال 1396

وی همچنین با ارائه آماری در خصوص میزان فروش این فروشگاه اینترنتی در حراجمعه بامیلو در سال 1396 خاطرنشان کرده است که «امسال در حراجمعه 64درصد از کاربران از موبایل و تنها 36 درصد از دسکتاپ استفاده کرده بودند. میزان استفاده کاربران بامیلو از موبایل در مقایسه با سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.حدود 4هزار فروشنده با بیش از 250هزار نوع کالا در بزرگترین حراج ایران مشارکت کرده و امکان خرید را برای مردم سراسر ایران فراهم کرده‌اند. در این حراج حدود 50درصد از سفارش‌ها متعلق به تهران است و بقیه خریداران از بیش از 500 شهر مختلف ایران هستند.»

پشوتن پورپزشک افزوده است که «تاکنون، بیش از 500هزار کالا توسط کاربران بامیلو خریداری شده و فروش محصولات همچنان ادامه دارد. بیش از 80 درصد از خریداران بامیلو، برای نخستین بار از این فروشگاه خرید کرده‌اند و این به معنای افزایش سهم بامیلو از بازار و البته افزایش حجم بازار آنلاین ایران است.»

رامتین منزهیان، رییس هیئت مدیره بامیلو نیز اعلام داشته است که «ما در بامیلو امیدواریم بتوانیم در ترغیب مردم ایران برای استفاده از خدمات اینترنتی گام مثبتی برداریم. در حال حاضر اولویت اصلی همه اعضای تیم بامیلو ارسال به موقع سفارش‌هاست و از همان ساعات نخست، ارسال سفارش‌ها آغاز شده‌است.»

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.