کاسیو دوربین اکشن GZE-1 را با ظاهر شبیه به ساعت‌های جی‌شاک معرفی کرد

کاسیو که در چند سال اخیر در زمینه دوربین‌های کامپکت نیز فعالیت دارد حالا از اکشن کم جدید خود با نام GZE-1 رونمایی کرده است. این دوربین ورزشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به ساعت‌های محبوب G-Shock این شرکت دارد.

0

GZE-1 البته بهترین و قوی‌ترین دوربین ورزشی نیست و تنها می‌تواند ویدئوهای 1080p را با نرخ 30fps و ویدئوهای 480p را با نرخ 120fps ضبط کند. این دوربین همچنین تصاویر با وضوح 6 مگاپیکسل ثبت می‌کند اما در عوض تا 50 متر زیر آب دوام آورده و می‌تواند ضربات از سقوط 4 متری را نیز تحمل کند.

دوربین GZE-1 زاویه دیدی برابر با 190.8 درجه و دیافراگم f/2.8 یکی از گسترده‌ترین زوایای دید را میان دوربین‌های اکشن دارد و اگر ساعت هوشمند Pro Trek این شرکت را داشته باشید می‌توانید از آن به عنوان منظره‌یاب استفاده کنید. هرچند که یک اپلیکیشن G’z Eye نیز برای نصب در گوشی هوشمندتان وجود دارد.

کاسیو هنوز قیمت و یا زمان عرضه جهانی GZE-1 را اعلام نکرده اما قیمت این دوربین در ژاپن 46 هزار ین معادل حدوداً 400 دلار تعیین شده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.