گلکسی اس 9 با تغییرات اندک در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد شد

به گفته Evan Blass افشاکننده مشهور، گلکسی اس 9 امسال کمی زودتر و در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد شد اما نباید از آن انتظار تغییرات چندانی را داشته باشید.

0

به گفته Evan Blass گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تغییرات نسبتاً کوچکی نسبت به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهند داشت. این دو گوشی احتمالاً اولین گوشی‌های با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 خواهند بود که سرعت بیشتری را به همراه خواهد داشت. حسگر اثر انگشت هم به زیر صفحه‌نمایش منتقل نخواهد شد اما حداقل جای آن در پشت گوشی بهتر شده و به زیر ماژول دوربین انتقال خواهد یافت.

هر دو گوشی همچنین به بلندگوهای دوگانه استریو AKG مجهز خواهند بود و خوشبختانه جک هدفون نیز کماکان در این دو گوشی پابرجا خواهد ماند. گفته می‌شود این‌بار تفاوت‌های نسخه پلاس و معمولی بیش از سال گذشته است. گلکسی اس 9 پلاس با 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد درحالی‌که گلکسی اس 9 به 4 گیگابایت رم و دوربین تکی مجهز است.

سامسونگ همچنین نسل جدید داک DeX خود را نیز معرفی خواهد کرد که در آن گوشی به شکل خوابیده قرار گرفته و امکان استفاده از صفحه‌نمایش به عنوان ماوس یا کیبورد مجازی وجود خواهد داشت. این نسخه دکس از گوشی‌های قدیمی‌تر نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز مشخص نیست که آیا در CES سامسونگ یک رونمایی کامل از گلکسی اس 9 خواهد داشت یا صرفاً برخی ویژگی‌های جدید آن را اعلام خواهد کرد. اما به هر حال به نظر می‌رسد سامسونگ برای این‌که تمام میدان رقابت را به آیفون 10 نبازد قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را زودتر وارد بازار کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.