اندروید ور 2.6 با بهینه‌سازی‌های متعدد منتشر شد

گوگل به‌تازگی نسخه 2.6 اپلیکیشن اندروید ور را برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر کرد. در این نسخه قابلیت‌های جدیدی اضافه شده و مشکلات قبلی مرتفع شده است.

1

اگر از ساعت‌های سازگار با اندروید ور 2.0 استفاده می‌کنید حالا می‌توانید منتظر آپدیت جدید اپ Android Wear از پلی استور باشید. در این نسخه می‌توانید آیتم اپلیکیشن اخیر را به صفحه ساعت اضافه کنید و همچنین با بهبود الگوریتم‌های لمسی، گوگل کاری کرده تا از سوایپ و یا لمس طولانی اما ناخواسته روی صفحه جلوگیری شود.

خواندن متون نیز حالا در اندروید ور 2.6 ساده‌تر است و بسته به طول متن اندازه قلم تغییر خواهد کرد. حالا همچنین با سوایپ از تنظیمات سریع می‌توانید وضعیت وای‌فای، بلوتوث و اتصال مخابراتی را بررسی کنید و درصد پیشرفت دانلودها نیز در اعلان‌ها مشخص است.

اندروید ور 2.6

گفتنی‌ست این نسخه از اندروید ور به تازگی منتشر شده و عرضه آن برای همه مناطق جغرافیایی ممکن است یکی دو هفته به طول بیانجامد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. یاشار می‌گوید

    سلام من دیروز اپدیدت کردم هواوی واچ نسل 1 به نظرم برخی باگ ها برطرف شده و یه خورده سرعت بیشتر شده