اپ‌نت: تاریخچه نوتیفیکیشن‌ها با Notification History Log

اپلیکیشن Notification History Log ‌‍‎یک تاریخچه از تمامی اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن‌های گوشی اندرویدی شما را ثبت می‌کند تا اگر آن‌ها را به اشتباه حذف کردید بتوانید دوباره به متن آن دسترسی داشته باشید.

0

برای همه ما گاهی پیش آمده است که تصادفا یک نوتیفیکیشن را پاک کرده که بعدها به آن نیاز پیدا کردیم. داشتن ابزاری که با آن بتوان در نوتیفیکیشن‌هایی که قبلا دریافت نموده‌اید جستجو کنید در این زمینه کارآمد است. با استفاده از Notification History Log به تاریخچه تمام نوتیفیکیشن‌هایی که دریافت کرده‌اید دسترسی خواهید داشت. در صورت نیاز می‌توان اعلان موردنظر را با تمام جزئیاتش جستجو نمود چرا که در این اپ محدودیتی در ذخیره اطلاعات وجود ندارد.

دو حالت برای جستجو و دریافت اطلاعات وجود دارد که یکی دریافت کلی نوتیفیکیشن و دیگری دریافت با تمامی جزئیات اعم از نام اپ، زمان دریافت اعلان و… می‌باشد. برای اپ‌هایی که به صورت خاص می‌خواهید از آن‌ها اعلان دریافت نمایید یک لیست سیاه وجود دارد که با اضافه کردن آن ها به این لیست تمامی نوتیفیکیشن‌های آن‌ها را می توانید به صورت ویژه مدیریت نمایید. در نهایت با یک لمس ساده نیز می‌توانید تمامی تاریخچه‌ها را از اپ پاک نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.