اپ‌نت: سایه مرگ Shadow of Death: Dark Knight

همگام با شوالیه تاریکی در بازی اکشن و جذاب Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting شوید و به مبارزات مهیج علیه اهریمنان بپردازید. این بازی توسط Zonmob Game Studio برای کاربران اندرویدی طراحی شده است.

0

شوالیه تاریکی یک شخصیتی بوده که در بازی Shadow of Death قابلیت ارتقای توانایی‌هایش در اختیارتان گذاشته شده است. کافی‌ست بازی را به خوبی پیش ببرید تا صاحب امتیازات فراوان شده و به کسب امکانات دیگر بپردازید. باید در مسیری که در چند مرحله برایتان طراحی شده بدوید و در مقابل عنکبوت‌ها و دشمنانی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند مقاومت کنید و جان آن‌ها را بگیرید. هربار با به دست آوردن جان هرکدام از دشمنانتان می‌توانید ابزار و توانایی‌های خاصشان را از آن خود کرده و به امتیازتان اضافه نمایید.

با امتیازات به دست آمده می‌توانید سلاح‌هایتان را تقویت کرده یا به سرعت حرکتتان اضافه کنید و یا ابزارهای قوی تر و بهتری را تهیه کنید. حتی با استفاده از این امتیازات می‌توانید بر میزان نوار سلامتتان نیز اضافه کنید. این بازی دارای یه درجه سختی می‌باشد که هر درجه نیز خود دارای مراحل متعددی است. شما در نقش یک جنگجو علیه ظلم و تاریکی باید بتوانید بر دشمنانتان غلبه کرده و به عنوان برترین جنگجو و استاد شمشیربازی انتخاب شوید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.