اپ‌نت: در بازی Cash, Inc پول پارو کنید!

راه‌های پول درآوردن در دنیای مجازی را با نصب بازی Cash, Inc. Fame & Fortune Game تجربه کنید. این بازی برای کاربران اندروید توسط استودیوی Alegrium طراحی و به بازار ارائه شده است.

4

در بازی Cash, Inc به سرعت پولدار و معروف شوید تا حدی که همه بخواهند با شما شریک شوند. معروفیت گاهی حتی بیش از ثروت برایتان سودآور خواهد بود. چرا که تمامی اشخاص بزرگ و تجار ثروتمند و قدرتمند می‌خواهند که شما شریک تجاری آن‌ها شوید. این کار را با راه‌اندازی هر نوع کسب و کاری که بخواهید می‌توانید در زمانی اندک انجام دهید. به معاملات بسیار بزرگی دست زده و سودهای گزاف به دست بیاورید.

تمامی این کارها را تنها با لمس مداوم صفحه انجام می‌دهید و این بازی اصطلاحا در سبک کلیکی است. کسب وکارتان را به صورت کاملا حرفه‌ای مدیریت کرده و توسعه ببخشید. در جاهایی که لازم است از دیگر رقبایتان در جهت سوددهی برای خودتان استفاده کنید می توانید با آن ها شریک شوید. حتی در این راه ممکن است ورشکسته هم شوید که این اصلا اهمیتی ندارد چرا که می‌توانید دوباره کار کرده و پول به دست بیاورید و پول روی پول‌هایتان بگذارید. در این راستا از اموالتان به شدت مراقبت کنید و راه‌های مدیریت مالی را به خوبی یاد بگیرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. saman می‌گوید

    سلام خسته نباشید ببخشید من می‌خوام بدونم واقعا این بازی واریزی داردومیتوان از آن برداشت کرد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر پول واقعی نداره

  2. rahmanhoosaenii می‌گوید

    سلام برنامش که خوبه ولی یه سوال چطور باید برداشت کنیم داش بگین دیگه مارم گیج نکنین خواهشمندم

  3. فاطمه می‌گوید

    خب چطوری باید از این بازی برداشت بزنیم ؟؟؟
    خواهشا پاسخ بدید ممنون