اپ‌نت: بازی تپه اژدها Dragon Hills 2

بازی Dragon Hills 2 نسخه دوم از بازی با همین نام که در زمان خود بسیار پرطرفدار بود برای دوستداران بازی‌های سبک آرکید منتشر شد. این بازی توسط استودیوی Rebel Twins برای کاربران اندروید و iOS ارائه شده است.

0

در بازی تپه اژدها جهانی که پیش روی شما قرار می گیرد توسط زامبی‌ها تسخیر شده است. در ابتدای بازی یک پلیس جعبه‌ای حاوی شیشه‌های سبزرنگ به شاهدخت جسور بازی می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها به گذشته برگشته و مانع ورود زامبی‌ها شود. از قضا این جعبه از دست دخترک رفته و به دست زامبی‌ها میافتد. شما در نقش این پرنسس شجاع درآمده و به نبرد علیه زامبی‌ها می‌پردازید تا جهان را نجات دهید. باید انواع هیولاها و زامبی بجنگید.

بازی را تنها با یک انگشت خودتان پیش ببرید. سوار بر اژدها شده و به مبارزه بپردازید. بر سر راهتان هیولاهایی قرار می‌گیرند که باید آن‌ها را از بین برده و از این طریق امتیاز کسب کنید. در هر مرحله می‌توانید به امتیازات زیادی دست پیدا کنید و در انتها با این امتیازات خودتان را ارتقا داده و یا سلاح و تجهیزات مدرن‌تر و قوی تری تهیه کنید. گذشتن از این مراحل چندان هم ساده نیستند و ممکن است در یک مرحله چندین بار شکست خورده و به ابتدای بازی برگردید. اما همین مساله یکی از عوامل جذابیت‌ Dragon Hills 2 به شمار می رود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.