لنوو تبلت‌های ارزان‌قیمت تب 7 و تب 7 اسنشال را معرفی کرد

لنوو که در حال حاضر سهم چشمگیری از بازار تبلت‌های اندرویدی دارد حالا دو تبلت اقتصادی دیگر نیز به بازار معرفی کرده است. لنوو تب 7 و تب 7 اسنشال به ترتیب تنها 79.99 و 99.99 دلار قیمت دارند.

0

اگر قصد هزینه زیادی را برای خرید یک تبلت اندرویدی ندارید سری لنوو تب 7 می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با توجه به این قیمت البته نباید انتظار مشخصات بسیار خوبی را داشته باشید اما خوشبختانه لنوو هر دو تبلت را با اندروید 7.0 راهی بازار خواهد کرد.

لنوو تب 7 اسنشال

لنوو تب 7 دارای صفحه‌نمایشی 7 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل، دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 مدیاتک MT8161، یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

نسخه ارزان‌تر این تبلت یعنی Tab 7 Essential از صفحه‌نمایش 7 اینچی با وضوح پایین‌تر 1024 در 600 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده این مدل چهارهسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک MT8167D بوده و به یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است.

هر دو تبلت به گفته لنوو در استفاده عمومی 15 ساعت دوام شارژ دارند اما هیچ‌کدام به درگاه سیم‌کارت و اتصال تلفن همراه مجهز نخواهند بود. این دو تبلت از همین امروز به بازار عرضه شده‌اند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.