عرضه اسپیکر هوم‌پاد اپل تا سال 2018 به تعویق افتاد

اپل در حال ساخت و توسعه اسپیکر هوم‌پاد است اما از قرار معلوماین اسپیکر هوشمند کمی دیرتر از انتظار آماده شده و گفته می‌شود که عرضه هوم‌پاد اپل تا سال 2018 به تأخیر افتاده است.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما چشم شما به خبر مجهز شدن نسل بعدی هوم‌پاد به فیس‌ آی‌دی افتاده است.

این خبر را در حالی منتشر کردیم که هنوز نسل اول هوم‌پاد راهی بازار نشده است، از قرار معلوم اپل برنامه‌های بیشتری برای هوم‌پاد در نظر دارد، در همین راستا وب‌سایت معتبر Techcrunch یادداشتی منتشر کرده که بر اساس این یادداشت اپل نیاز به زمان بیشتری برای کاربر روی هوم‌پاد دارد.

در این یادداشت که از قول اپل نقل شده است، اشاره شده که اپل بی‌صبرانه منتظر فرصتی برای عرضه اسپیکر هوشمند هوم‌پاد است اما این اسپیکر هنوز جای کار دارد و آماده عرضه نهایی به بازار نیست. به همین دلیل اپل وعده داده تا اسپیکر هوشمند هوم‌پاد را در اوایل سال میلادی 2018 راهی بازارهای آمریکا و استرالیا کند.

اگر از طرفداران محصولات اپل باشید حتماً به خاطر دارید که اپل برای اولین بار در مراسم WWDC که در سال میلادی جاری برگزار شد از اسپیکر هوشمند هوم‌پاد سخن به میان آورد. در این مراسم اپل متذکر شد که هوم‌پاد قرار است تا دی‌ماه سال جاری راهی بازار شود، اما ظاهرا کاربران باید برای این اسپیکر هوشمند تا سال آینده میلادی صبر پیشه کنند.

در این بین به این نکته نیز باید اشاره کنیم که گفته می‌شود دلیل این تاخیر، وسواس اپل در بهینه‌سازی بیشتر سیری برای تعامل با هوم‌پاد اپل است. این دستیار هوشمند صوتی در حال حاضر آن‌چنان که باید و شاید در آیفون‌ها نتوانسته‌ است رضایت کاربران را بدست آورد و در نتیجه بدون شک حضور سیری در هوم‌پاد نیز نارضایتی کاربران را به دنبال خواهد داشت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.