موتورولا ماژول چاپگر پولاروید را برای سری Moto Z معرفی کرد

سری گوشی‌های Moto Z موتورولا تاکنون ماژول‌های زیادی را دریافت کرده، اکنون نیز باخبر شدیم موتورولا ماژول چاپگر پولاروید را برای سری Moto Z معرفی کرده است.

0

موتورولا به خوبی از ویژگی ماژولار گوشی‌های Moto Z خود پشتیبانی می‌کند و اکنون نیز شاهد معرفی ماژول Polaroid Insta-Share Printer هستیم. این ماژول گوشی‌های خانواده Moto Z را به چاپگر پولاروید مجهز می‌کند.

در همین ابتدا به این نکته اشاره کنیم که ماژول چاپگر پولاروید در حال حاضر آماده نیست و فعلا پیش‌فروش می‌شود و تا چند ماه دیگر در اختیار کاربران گوشی‌های Moto Z قرار خواهد گرفت.

در ماژول Polaroid Insta-Share Printer شاهد حضور یک شاتر فیزیکی هستیم که فرآیند صدور دستور عکس‌برداری به دوربین گوشی را صادر می‌کند، پس از عکس‌برداری نیز این ماژول می‌تواند عکس گرفته شده را بر روی کاغذ Zink با ابعاد 2 در 3 اینچ چاپ کند.

این ماژول در کنار چاپ‌ کردن عکس‌هایی که توسط گوشی گرفته شده است،‌می‌تواند سایر عکس‌ها را از منابع دیگری مانند اینستاگرام، Google Photos و فیس‌بوک چاپ کند.

این ماژول تازه معرفی شده در حال حاضر از طریق و‌ب‌سایت موتورولا و همچنین اپراتور Verizon در آمریکا با قیمت 199.99 دلار پیش‌فروش می‌شود.

با این حساب می‌توان گفت موتورولا این ماژول را خیلی هم ارزان نمی‌فروشد، اگر به دوربین‌های فوری عکس‌برداری علاقه داشته باشید حتما در جریان هستید که جدیدترین دوربین پولاروید با نام Polaroid OneStep 2 قیمتی حدود 99 دلار دارد.

دوربین بسیار محبوب Fujifilm Instax Mini 9 نیز در بازارهای جهانی با قیمتی برابر با 70 دلار معامله می‌شود.

در مجموع باید گفت موتورولا ماژول‌های مختلف گوشی‌های تراز اول خود را با قیمت گزافی راهی بازار می‌کند. قیمت این ماژول‌ها از چیزی حدود 70 دلار برای ماژول Gamepad Moto Mod شروع می‌شود و به ماژول دوربین Hasselblad True Zoom با قیمت 250 دلار خاتمه پیدا می‌کنند.

به غیر از قیمت گزاف، به لحاظ ابعاد نیز می‌توان به این ماژول جدید گوشی‌های خانواده Moto Z خرده گرفت. این ماژول بیش از اندازه بزرگ و جاگیر است و به راحتی داخل جیب جا نمی‌شود.

در انتها به این مورد هم اشاره کنیم که این ماژول دوربین به کاربر اجازه می‌دهد تا پس از عکس‌برداری و قبل از چاپ عکس، فیلترهای مورد نظر یا نوشته‌های دلخواه را به عکس اضافه کرده و در نهایت عکس را چاپ کند.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.