ریزر نسل جدید کیبورد BlackWidow Ultimate خود را با مقاومت در برابر آب و گردوغبار معرفی کرد

برند کیبوردهای BlackWidow ریزر طرفداران زیادی دارد، اکنون نیز شاهد معرفی نسل جدید کیبورد BlackWidow Ultimate ریزر هستیم که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

0

صفحه‌کلید‌های مکانیکی در دنیای گیمرها و همچنین تایپیست‌ها طرفداران بسیاری دارد، شرکت ریزر نیز که سال‌هاست در عرصه محصولات جانبی صنعت گیم فعالیت دارد حدود هفت سال پیش برند BlackWidow را برای صفحه‌کلید‌های مکانیکی خود معرفی کرد.

برند BlackWidow که معنای پرابهت بیوه‌سیاه (یک نوع عنکبوت) را در ذهن تداعی می‌کند در طول عمر خود طرفداران بسیار زیادی جذب کرده، جالب است بدانید تنها در سال 2016 میلادی شاهد پنج مدل مختلف کیبورد با این برند از جانب ریزر بودیم.

در این زمینه، آقای Min-Liang Tan، موسس و مدیر عامل ریزر مدعی است که این شرکت هرگز از بهینه‌سازی صفحه‌کلید‌های مخصوص گیم خود دست بر نخواهد داشت. صفحه‌کلید BlackWidow Ultimate جدید که به تازگی معرفی شده است نسبت به مدل‌های قبلی خود استقامت بیشتری دارد و اولین صفحه‌کلید مکانیکی به حساب می‌آید که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

این صفحه‌کلید توانسته است استاندارد IP54 را دریافت کند. از طرف دیگر صفحه‌کلید‌های مخصوص گیم باید دکمه‌‌های بسیار مقاومی داشته باشند، سوییچ دکمه‌های صفحه‌کلید تازه معرفی شده ریزر قادر هستند تا به تعداد 80 میلیون‌ بار فشار از جانب گیمر دوام بیاورند.

از آنجایی که کلید‌های این صفحه‌کلید به صورت مکانیکی عمل می‌کنند، گیمر در حین فشردن کلید‌ها صدای کلیکی را احساس می‌کند تا از دستوری که در حین انجام بازی صادر کرده است اطمینان خاطر حاصل کند.

در زیر کلید‌های صفحه‌کلید BlackWidow Ultimate  نور LED سبز رنگی تعبیه شده است که کاربر می‌تواند طیف رنگ این نور LED را از طریق نرم‌افزار Synapse که توسط ریزر برای همین کار توسعه داده شده است تغییر دهد.

از طرف دیگر این نرم‌افزار به گیمرها اجازه می‌دهد در حین انجام بازی، ماکروهای دلخواه خود را نیز رکورد کنند. انجام این کار زمانی که نرم‌افزار Synapse اجرا شده باشد از طریق فشردن کلید‌های FN و F9 انجام خواهد شد. فشردن مجدد این کلید‌ها نیز باعث توقف رکورد ماکرو می‌شود.

نسخه جدید صفحه‌کلید مکانیکی BlackWidow Ultimate در حال حاضر در وب‌سایت ریزر با قیمت 110 دلار پیش‌فروش می‌شود، ریزر وعده داده است تا این صفحه‌کلید تا قبل از پایان سال میلادی جاری روانه بازار شود.

منبع digitaltrends
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.