آپدیت اندروید 8 اوریو برای اچ‌تی‌سی U11 از راه رسید

اچ‌تی‌سی روند خوبی را در به خدمت گرفتن نسخه‌های جدید اندروید در پیش رو گرفته است، در همین راستا باخبر شدیم آپدیت اندروید 8 اوریو برای اچ‌تی‌سی U11 از راه رسیده است.

0

اگر از طرفداران گوشی‌های اچ‌تی‌سی باشید حتما در جریان قرار گرفته‌اید که اچ‌تی‌سی گوشی‌های اچ‌تی‌سی U11 Life و U11 پلاس را با اندروید نسخه 8.0 اوریو راهی بازار کرده است.

با این حساب نوبتی هم که باشد نوبت گوشی‌های تراز اول موجود اچ‌تی‌سی در بازار است که طعم اندروید 8.0 اوریو را بچشند. در همین زمینه باخبر شدیم ا‌چ‌تی‌سی باز هم سرعت عمل به خرج داده و اچ‌تی‌سی U11 در تایوان میزبان دریافت آپدیت اندروید 8.0 اوریو است.

این آپدیت با شماره نسخه 2.31.709.1 شناخته می‌شود و حجمی حدود 1.33 گیگابایت دارد. در کنار ویژگی‌هایی که در اندروید 8.0 اوریو شاهد آن هستیم، اچ‌تی‌سی برای کاربران چینی U11 پشتیبانی از اپراتور مخابراتی China Telecom را اضافه کرده است، سایر کاربران اچ‌تی‌سی U11 در بقیه کشورها نیز به ویژگی VoWiFi با آپدیت جدید اندروید 8.0 دسترسی خواهند داشت. همان‌گونه که اشاره شد در حال حاضر این آپدیت برای کاربران تایوانی U11 منتشر شده است و در نتیجه پیش‌بینی می‌شود در آینده بسیار نزدیک کاربران سایر کشورها نیز میزبان این آپدیت جدید باشند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.