آپدیت iOS 11.2 شارژ سریع بی‌سیم را به آیفون خواهد آورد

آیفون‌های جدید بالاخره قابلیت شارژ بی‌سیم را به همراه آوردند. گرچه انتظارات تا حد امکان برآورده نشد اما همچنان این اتفاق خبر خوبی بود. حال به نظر می‌رسد در آپدیتی تازه سرعت شارژ بیشتری برای آیفون‌ها فراهم خواهد شد.

0

شرکت RAVpower که یک شرکت تولید تجهیزات و لوازم جانبی است اعلام کرده که سری جدید iOS 11.2 که قرار است به زودی عرضه شود این امکان را فراهم خواهد کرد که گوشی‌های iPhone 8، iPhone 8 Plus و iPhone X مجهز به شارژ بی‌سیم سریع‌تری شوند. به نظر می‌رسد که این امکان هم‌اکنون در iOS 11.2 نسخه بتا موجود است و توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن بهره ببرند و قدرت شارژ این سه دستگاه را تا 7.5 وات بالاتر خواهد کرد.

تا آپدیت پیشین یعنی iOS 11.1.1 گوشی‌های جدید آیفون تنها از شارژر‌های 5W پشتیبانی می‌کردند اما با آپدیت تازه و رسیدن به 7.5W شارژرهای بیشتری در دسترس خواهند بود و البته لازم به ذکر است که این تغییر باعث نخواهد شد سرعت شارژ این محصولات ناگهان از زمین تا آسمان تفاوت کند اما به هر حال بهبود خوبی است.

سایت MacRumors پیش از این اشاره کرد که iPhone X با آپدیت iOS 11.2 بتا از 46 درصد تا 66 درصد با یک شارژر بلکین 7.5W حدود 30 دقیقه‌ای شارژ شد. همچنین در همین گوشی با همین آپدیت نرم‌افزاری با استفاده از یک شارژر غیر 7.5W از 46 درصد تا 60 درصد حدود 30 دقیقه طول کشید که بیانگر میزان کوچک تفاوت است. اما همچنان بهبود مناسبی را شاهد بوده‌ایم.

در پایان ناگفته نماند که که با میزان 7.5W تفاوتی شگرف در تکنولوژی رخ نداده و همین حالا دستگاه‌هایی با قابلیت پشتیبانی از 15W هستند. با چنین میزانی باتری سریع‌تر شارژ خواهد شد و به نظر می‌رسد اپل شاید در آینده حتما به این میزان نیز سری بزند اما مطمئنا این شرکت نخواسته فعلا که تکنولوژی‌اش را کامل نکرده ریسک کند و بلایی که نوت 7 بر سر خود آورد را بر سر خود بیاورد!

زمان عرضه رسمی iOS 11.2 نیز اعلام نشده اما به نظر نمی‌رسد که نیاز به صبر کردن زیاد باشد.

منبع Phone
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.