تلگرام با قابلیت قراردادن آلبوم تصاویر و سنجاق کردن پست‌ها در کانال به‌روز شد

تلگرام به تازگی نسخه 4.5 پیام‌رسان محبوب خود را منتشر کرده است. در این آپدیت می‌توانید چند تصویر را در یک پست قرار داده و یک پست دلخواه را در کانال‌تان سنجاق کنید.

0

تلگرام ساعاتی پیش نسخه 4.5 پیام‌رسان خود را منتشر کرد. تغییرات این نسخه به شرح زیر هستند:

۱. آلبوم یا گروه‌بندی تصاویر

از این پس وقتی چندین تصویر را برای ارسال انتخاب می‌کنید تلگرام به صورت خودکار آن‌ها را درون یک پست به شکل آلبوم قرار می‌دهد که با لمس روی تصاویر می‌توانید آن‌ها را در اندازه اصلی ببینید.

۲. پیام‌های ذخیره شده

از این پس به‌جای ارسال پیام‌ها برای خودتان آن را برای بخش Saved Messages ارسال خواهید کرد تا بتوانید در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر بخش کلاود تلگرام به Saved Messages تغییر نام داده است.

۳. جستجوی بهتر

از این پس می‌توانید روبات‌ها و کانال‌های عمومی تلگرام را با جستجوی نامشان پیدا کنید. روبات‌ها و کانال‌های محبوب‌تر بالاتر نمایش داده خواهند شد.

۴. پیام‌های سنجاق شده

حالا می‌توانید در کانال خود پیامی را سنجاق (پین) کنید تا در بالای صفحه به صورت مداوم نمایش داده شود.

تغییرات مخصوص iOS

  • بازطراحی بخش تنظیمات
  • منوی جدید در هنگام نگه داشتن انگشت روی یک پیام
  • اضافه کردن ترتیب وارونه به موزیک پلیر
  • بهبود رابط کاربری و پشتیبانی کامل از صفحه‌نمایش آیفون X

مانند همیشه توصیه می‌کنیم به‌روزرسانی تلگرام را از فروشگاه‌های اپ معتبر انجام دهید. (توجه کنید که نسخه ۴.۵ تلگرام در زمان نگارش مطلب هنوز در اپ استور اپل قرار نگرفته است.)

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.