اچ‌تی‌سی هدست واقعیت مجازی مستقل Vive Focus را معرفی کرد

اچ‌تی‌سی سرانجام هدست واقعیت مجازی مستقل خود را معرفی کرد. این هدست نیازی به کامپیوتر یا گوشی هوشمند ندارد و به صورت مستقل تجربه واقعیت مجازی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

0

وایو فوکوس از چیپست اسنپ‌دراگون 835 کوالکام بهره می‌گیرد و اولین هدست واقعیت مجازی مستقل با 6 درجه آزادی محسوب می‌شود. وایو جدید همچنین از یک کنترلر نسبتاً ساده با سه درجه آزادی بهره می‌برد که در نسل قبلی Vive نیز شاهد آن بوده‌ایم.

از نظر ظاهری این هدست به نظر چیزی بین طراحی هدست پلی‌استیشن وی‌آر و Vive Deluxe خود اچ‌تی‌سی بوده و در رنگ جدید آبی آسمانی عرضه خواهد شد. اچ‌تی‌سی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت، زمان عرضه یا مشخصات فنی از جمله وضوح تصویر این هدست منتشر نکرده است به جز این‌که وایو فوکوس در ابتدا تنها در بازار چین عرضه خواهد شد.

اگر منتظر یک هدست سازگار با Daydream از اچ‌تی‌سی بودید متأسفانه باید ناامیدتان کنیم. این شرکت از همکاری خود با گوگل منصرف شده و فعلاً خبری از هدست دی‌دریم سازگار با اندروید نیست. با این‌حال هدست مستقل Daydream لنوو کماکان در حال توسعه بوده و در ماه‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.