چطور با هر بودجه‌ای به کیش سفر کنیم؟

برنامه‌ریزی سفر به کیش مثل هر سفر دیگری سه بخش مهم دارد: خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل کیش، و برنامه‌ریزی تفریح و بازدید از دیدنی‌های کیش. هرکدام از این سه بخش می‌تواند روی هزینه سفر شما تأثیر زیادی بگذارد، و باعث شود تجربه متفاوتی از سفر به کیش داشته باشید.

0

بنابراین بهتر است قبل از برنامه‌ریزی سفر بعدی‌تان به کیش با نکته‌های هرکدام از این سه بخش آشنا بشوید تا هم با چشم بازتر برنامه‌ریزی کنید و هم هزینه‌ی کمتری بپردازید.

چطور ارزان‌ترین بلیط کیش را بخریم؟

اوّلین کار برنامه‌ریزی سفر به کیش خرید بلیط هواپیما کیش  و رزرو هتل کیش است، و مهم‌ترین نکته در خرید بلیط هواپیما این است که هرچه می‌توانید انواع بلیط هواپیما شرکت‌های هواپیمایی مختلف را با هم مقایسه کنید. طبیعی است که برای مقایسه انواع بلیط هواپیما کیش که تعدادشان کم هم نیست، باید به اطلاعات همه پروازهای کیش دسترسی داشته باشید و بتوانید سر فرصت بهترین و ارزان‌ترین بلیط کیش را پیدا کنید.

شاید دسترسی به همه‌ی این اطلاعات به‌نظرتان سخت بیاید ولی همه‌ی این اطلاعات، یعنی اطلاعات همه‌ی انواع بلیط کیش در تاریخ‌های مختلف، را می‌توانید در زورق که یک شرکت اینترنتی پیشرو در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است، پیدا کنید. کافی است در بخش خرید بلیط هواپیما زورق کیش را جست‌وجو کنید و بعد از آن که تاریخ و تعداد مسافران را به زورق دادید، فهرستی از انواع بلیط هواپیما کیش خواهید داشت که از ارزان‌ترین بلیط کیش تا گران‌ترین بلیط کیش مرتّب شده است.

بعد از این‌که فهرست بلیط کیش را دیدید، می‌توانید تاریخ سفرتان را جا به جا کنید، و روزهای قبل و بعد از آن تاریخ را هم ببینید. زورق فیلترهای دیگری هم برای جست‌وجو دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها فهرست بلیط کیش را براساس ساعت پرواز، کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی، و شرایط کنسلی مرتّب کنید و از بین انواع بلیط کیش بهترین بلیط و ارزان‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید.

یک راه برای کم کردن از هزینه خرید بلیط هواپیما در سفر این است که بلیط هواپیما چارتر بخرید. بلیط هواپیما چارتر معمولاً از بلیط هواپیما سیستمی ارزان‌تر است و می‌تواند تاحدِّ زیادی از هزینه‌ی سفر شما کم کند. در فهرست بلیط کیش که زورق برای‌تان تهیه می‌کند بلیط هواپیما چارتر هم هست، و کافی است با انتخاب گزینه بلیط هواپیما چارتر در بخش فیلترهای جست‌وجو انواع بلیط هواپیما چارتر را از فهرست بیرون بکشید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که بلیط هواپیما چارتر امکان کنسل کردن ندارد و معمولاً تا یک یا دو هفته یا حتّی چند روز مانده به تاریخ سفرتان بلیط هواپیما چارتر زیادی نیست که بتوانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. پس فقط زمانی بلیط هواپیما چارتر بخرید که از سفرتان مطمئن هستید، و فقط زمانی خرید بلیط هواپیما را تا وقت باز شدن بلیط هواپیما چارتر به تأخیر بیاندازید که اگر بلیط هواپیما پیدا نکردید بتوانید سفرتان را به روزهای بعد از تاریخ مورد نظرتان بیاندازید.

یکی از مشکلات رایج در خرید بلیط هواپیما چارتر این است که مسافران بعد از خرید بلیط هواپیما چارتر و وقتی به فرودگاه می‌روند با افزایش قیمت بلیط هواپیما چارتر روبه‌رو می‌شوند، یا این‌که اسم‌شان در فهرست پرواز بلیط هواپیما چارتر نیست.امّا اگر بلیط هواپیما چارتر را از زورق بخرید این مشکلات برای شما پیش نخواهد آمد، چراکه زورق، علاوه بر رسید قطعی‌ای که وقتِ خرید به شما می‌دهد، قیمت بلیط هواپیما چارتر و حضور شما در فهرست پرواز بلیط هواپیما چارتر را هم تضمین می‌کند.

در سفرهای خارجی معمولاً جای مانور کم‌تری برای تغییر تاریخ سفر هست، و بهتر است که برای خرید بلیط هواپیما خارجی از مدّت‌ها قبل از تاریخ سفر اقدام کنید که هم بلیط هواپیما خارجی را به قیمت بهتر بخرید و هم امکان کنسلی داشته باشید. در زورق می‌توانید بلیط استانبول یا بلیط دبی یا هرجای دیگری از جهان را با کارت شتاب خود بخرید، بلافاصله بعد از خرید رسید قطعی بگیرید و اگر خواستید بلیط هواپیما خود را کنسل کنید می‌توانید به‌صورت آنلاین آن را کنسل کنید و پول‌تان را پس بگیرید.

زورق اطلاعات 1000 شرکت هواپیمایی جهان را یک‌جا جمع کرده است، و مقصد شما هر جایی از جهان که باشد، چه به دنبال بلیط مسکو باشید چه بلیط پاریس یا هر شهر دیگری در دنیا، می‌توانید به‌راحتی ارزان‌ترین بلیط هواپیما به آن مقصد را پیدا کنید و با چند کلیک ساده آن را بخرید و کنسل کنید.

چطور ارزان‌ترین و بهترین هتل کیش را پیدا کنیم؟

پیدا کردن ارزان‌ترین و بهترین بلیط هواپیما اوّلین قدم در برنامه‌ریزی یک سفر ارزان است، و بعد از آن نوبت به رزرو هتل می‌رسد. در رزرو هتل هم مقایسه اهمیّت زیادی دارد. مثلاً وقتی می‌خواهید هتل کیش رزرو کنید، این‌که بتوانید هتل ارزان کیش پیدا کنید یا به سراغ هتل‌های لوکسی مثل هتل ترنج یا هتل داریوش بروید، تفاوت خیلی زیادی در هزینه‌ی سفرتان به کیش ایجاد می‌کند. بنابراین برای رزرو هتل کیش هم باید اطلاعات انواع هتل کیش را داشته باشید تا بتوانید بعد از مقایسه‌ی قیمت و شرایط هتل‌های مختلف بهترین و ارزان‌ترین هتل کیش را پیدا کنید.

زورق در رزرو هتل هم مثل خرید بلیط هواپیما همراه شما است و اطلاعات بیش از 400 هزار هتل ایران و جهان را برای شما جمع کرده است تا در لحظه از قیمت هتل در هر جای جهان اطلاع داشته باشید و بتوانید بهترین هتل را براساس بودجه و سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. در بخش رزرو هتل زورق شهر مقصد را وارد کنید، تاریخ و مدّت سفر را مشخّص کنید، و تعداد مسافران را هم به زورق بدهید، و بعد از فقط چند ثانیه فهرست هتل‌های موجودِ آن شهر در آن تاریخ را روبه‌روی خودتان خواهید دید. این فهرست هم مثل فهرست بلیط هواپیما از ارزان‌ترین هتل به گران‌ترین مرتّب شده است، ولی می‌توانید با فیلترهای زورق هتل‌ها را براساس معیارهای دیگر مقایسه کنید و در نهایت به بهترین گزینه‌ی رزرو هتل برسید.

مثلاً وقتِ رزرو هتل کیش، زورق فهرست انواع هتل کیش را به شما نشان می‌دهد که براساس قیمت هتل کیش مرتّب شده است، و بعد شما می‌توانید این فهرست را براساس ستاره‌های هتل، تخفیف هتل، امکانات هتل مثل سونا و اینترنت و فضای بازی کودکان، یا موقعیت مکانی هتل کیش مرتّب کنید و به بهترین هتل کیش با بودجه و سلیقه‌ی خودتان برسید.

هتل‌های مختلف ایران و جهان هرکدام در زورق صفحه‌ی جداگانه‌ای هم دارند، که در آن‌ها می‌توانید عکس‌های هتل را ببینید، نظر مسافران قبلی را بخوانید، رتبه‌ی هتل بین هتل‌های دیگر را بدانید، و با ویژگی‌ها و خدمات هتل آشنا بشوید. انواع اتاق‌های مختلف هر هتل و قیمت آن‌ها را هم می‌توانید در همین صفحه‌ها ببینید، و با شرایط کنسلی هتل و قوانین هر هتل کیش یا جای دیگر آشنا بشوید.

چطور ارزان و هیجان‌انگیز سفر کنیم؟

بعد از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش، نکته‌ی بعدی برنامه‌ریزیِ کارهایی است که قرار است در کیش انجام بدهید، چه تفریحات و گردش و دیدار از دیدنی‌های کیش باشد، چه رستوران‌گردی یا خرید در مراکز خرید کیش. این بخش به‌اندازه‌ی دو بخش دیگر اهمیّت دارد، چون هم تأثیر زیادی در هزینه‌ی سفر شما خواهد داشت و هم مستقیماً روی تجربه و خاطره‌ی سفرتان به کیش تأثیر می‌گذارد.

راهنمای سفر زورق سعی می‌کند این بخش از برنامه‌ریزی سفر را هم برای شما راحت کند. در راهنمای سفر زورق با دیدنی‌های کیش آشنا می‌شوید و مراکز خرید کیش و بهترین رستوران‌های کیش را می‌شناسید، تا در سفر به کیش بتوانید بهترین دیدنی‌ها و تفریحاتی را که با سلیقه‌ی شما می‌خوانند تجربه کنید و در خرید و هزینه‌ی غذا هم صرفه‌جویی کنید.

با اپلیکیشن زورق می‌توانید به همه‌ی این امکانات دسترسی داشته باشید، و هرجایی که هستید، در خانه یا محل کار یا حتّی توی مترو یا هرجای دیگر، سفر بعدی‌تان را برنامه‌ریزی کنید، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهید، و دیگر کاری نمی‌ماند جز این‌که شما فقط چمدان ببندید.

پایان رپرتاژ/
این مطلب کاملاجنبه تبلیغاتی داشته و فارنت هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.