قیمت و زمان عرضه گوشی‌های هواوی Mate 10 به بازار ایران اعلام شد

هواوی امروز از عرضه گوشی‌های میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورشه دیزاین و میت 10 لایت به بازار ایران خبر داد و قیمت و زمان عرضه رسمی این چهار گوشی را اعلام کرد.

0

HUAWEI گوشی های سری Mate 10 را 26 مهرماه در مونیخ رونمایی کرد و در حال حاضر بسیاری از علاقمندان گوشی های سری Mate هوآوی در انتظار ورود این گوشی ها به بازار هستند. در این سری چهار گوشی Mate 10، Mate 10 Pro، PORSCHE DESIGN Mate 10 و Mate 10 lite به بازار عرضه می شوند.

مطابق برنامه هواوی قیمت و تاریخ عرضه این گوشی‌ها به شرح زیر است:

  • گوشی هواوی میت 10 دوم آذرماه با قیمت 2 میلیون و 799 هزار تومان و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای موکا به بازار عرضه خواهد شد.
  • گوشی هواوی میت 10 پرو 29 آذرماه با قیمت 3 میلیون و 99 هزار تومان در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی و قهوه‌ای موکا وارد بازار خواهد شد.
  • گوشی هواوی میت 10 لایت دوم آذرماه با قیمت یک میلیون و 599 هزار تومان در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.
  • قیمت و یا زمان عرضه نسخه پورشه دیزاین هنوز مشخص نشده است.

نقد و بررسی جامع فارنت از هواوی میت 10 را می‌توانید از اینجا بخوانید. همچنین می‌توانید به‌زودی منتظر بررسی ویدئویی و بررسی میت 10 پرو و میت 10 لایت نیز باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.