اپ‌نت: مدیریت زمان با SaveMyTime – Time Tracker

مشکل اتلاف وقتتان و صرف زمان بیش از اندازه در شبکه‌های اجتماعی را با اپلیکیشن مدیریت زمان SaveMyTime – Time Tracker به حداقل برسانید. این اپ پرکاربرد را کمپانی Save My Time برای کاربران اندرویدی خود به بازار عرضه نموده است.

برای اکثر ما پیش آمده که در طول روز آنقدر سرگرم شبکه‌های اجتماعی مجازی شویم که از کارهای مهم و ضروری‌مان عقب بیفتیم. به همین منظور داشتن برنامه‌ای که با آن به تنظیم و مدیریت زمان بپردازیم برای همه ما امری ضروری محسوب می‌شود. این اپ می‌تواند علاوه بر تنظیم زمانتان برای کارهای مهم و ضروری به شما تذکر و اعلان بدهد. بر روی سایر اپ‌هایی که بیشتر وقتتان را بر روی آن‌ها می‌گذارید قفل قرار داده تا کمتر سراغشان را بگیرید. به این ترتیب نیاز کمتری به مراجعه به این اپ‌ها احساس خواهید کرد.

اگر باز هم به سراغ این برنامه‌ها رفتید SaveMyTime – Time Tracker می‌تواند طبق زمانی که خودتان از قبل برایش تعیین کردید هر چند دقیقه یکبار کارهای مهمترتان را یادآوری نماید. از شما در طول روز برای کارهایی که باید انجام می‌دادید گزارش روزانه می‌خواهد و باید هربار یادداشتی برای خودتان تهیه نموده تا به مرور زمان به ساعات انجام کارهای مهمتان عادت کرده و از اتلاف زمان بیهوده در شبکه‌های اجتماعی  رهایی یابید. علاوه بر اعلانی که خود اپ برایتان نمایش می‌دهد می‌توانید به صورت دستی و در هر زمانی که بخواهید به جستجوی برنامه‌های مهم در طول روز بپردازید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.