برخی کاربران آیفون 10 از صدای نامناسب بلندگوی مکالمه شکایت دارند

آیفون 10 از امکانات ویژه‌ای برخوردار است که در حال حاضر کمتر گوشی این امکانات را دارد، اما ظاهرا صدای بلندگوی آیفون 10 برای بعضی از کاربران در حین مکالمه نویز دارد و کاربران از این مشکل گله‌مند هستند.

0

انصافا باید گفت اپل در آیفون 10 جدیدترین فناوری‌های روز را به خدمت گرفته است و با گوشی هزار دلاری طرف هستیم که از صفحه‌نمایش OLED بدون حاشیه، قابلیت فیس‌ آی‌دی برای تشخیص چهره و امکانات ویژه‌ دیگر بهره گرفته است اما این موارد باعث نشده است تا آیفون X مشکلی نداشته باشد.

به عبارت دیگر می‌توان گفت آیفون X نیز تافته جدابافته‌ای از سایر گوشی‌های پرچمدار نیست و با تمام وسواسی که اپل برای این گوشی پرچمدار به خرج داده است باز هم مشکلاتی را در آیفون 10 شاهد هستیم.

یکی از این مشکلات را می‌توان خط سبزی دانست که در کنار پنل OLED گوشی نمایش داده می‌شود. خوشبختانه این مشکل رواج زیادی ندارد و در حال حاضر تنها تعدادی از کاربران آیفون 10 از این مشکل گله‌مند هستند.

اپل نیز وعده داده است کاربرانی که چنین مشکلی دارند گوشی خود را به اپل استورها تحویل داده تا یک گوشی آیفون 10 جدید و بدون مشکل تحویل بگیرند. از طرف دیگر ظاهرا مشکلات آیفون 10 به همین‌جا ختم نمی‌شود.

بر اساس گزارش‌هایی که کاربران شبکه‌های اجتماعی بزرگ توییتر و ردیت منتشر کرده‌اند، بعضی از دارندگان آیفون 10 مدعی هستند صدای نویز مانندی در اسپیکر این گوشی وجود دارد. این کاربران ادعا می‌کنند این صدا زمانی که ولوم گوشی تا انتها اضافه شده باشد بیشتر هم می‌شود. از طرف دیگر این صدای نویز در مواقع مختلفی نظیر پخش فیلم و موسیقی یا مکالمه تلفنی از طریق اسپیکر گوشی قابل شنیدن است.

اگر خبرهای آیفون‌های جدید اپل را دنبال کنید حتما به خاطر دارید که آیفون 8 نیز چنین مشکلی را داشت و اپل مشکل خش‌خش صدای مکالمه در آیفون 8 را با یک آپدیت رفع کرددر حال حاضر کاربران زیادی از این مشکل در آیفون 10 شکایت ندارند و با این حساب ممکن است مشکل صدای نویز تنها مختص جامعه آماری کمی از کاربران آیفون 10 باشد. با این حساب باید دید در آینده با توجه به فروش بیشتر گوشی‌های آیفون 10، چه تعداد کاربری با این مشکل روبرو خواهند شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.