اپل مشکل لمس آیفون 10 در هوای سرد را با یک آپدیت حل می‌کند

اپل در یک بیانیه اعلام کرد که این مشکل پس از تغییر دمای شدید گرم به سرد در گوشی ایجاد می‌شود. در چنین شرایطی نیز چندین ثانیه طول می‌کشد تا نمایشگر دوباره شروع به کار کند.

0

بعد از شکایت کاربران از نمایشگر OLED آیفون X که در دمای پایین عملاً از کار می‌افتاد، اپل نیز در جریان مشکل قرار گرفت. پس از بررسی‌ها مشخص شد که نمایشگر در درجه حرارت صفر درجه سانتی‌گراد نسبت بی‌حس شده و لمس کاربر را تشخیص نمی‌دهد.

اپل در یک بیانیه اعلام کرد که این مشکل پس از تغییر دمای شدید گرم به سرد در گوشی ایجاد می‌شود. در چنین شرایطی نیز چندین ثانیه طول می‌کشد تا نمایشگر دوباره شروع به کار کند. بااینکه این مشکل در تمام دستگاه‌ها مشاهده نشده است، اپل اعلام کرده است که برای رفع آن یک آپدیت عرضه خواهد کرد.

اپل پیش‌ازاین به‌طور رسمی اعلام کرده است که دستگاه‌های مجهز به iOS باید در دمایی بین صفر تا 35 درجه سانتی گرد باشد تا عملکرد کاملی داشته باشد. اگر همه کاربران از چنین محدودیتی اطلاع داشته باشند، بسیاری از کشورها در نیمی از سال قادر به استفاده از آیفون X نخواهند بود و این چیزی نیست که از یک گوشی هزار دلاری انتظار می‌رود. امیدواریم که این مشکل آیفون X هرچه زودتر مرتفع شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.