اپل اولین سریال تلویزیونی خود را با حضور جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون کلید می زند

این سریال که در حال حاضر اپل سفارش ساخت دو فصل آن را داده است، توسط «جی کارسون» نوشته و تهیه خواهد شد. جی کارسون پیش‌ازاین سابقه تهیه‌کنندگی سریال خانه پوشالی را نیز در کارنامه خود دارد.

0

اپل شروع به ساخت دو برنامه تلویزیونی اختصاصی برای خودکرده است. یکی از آن‌ها مجموعه تلویزیونی «داستان‌های شگفت‌انگیز» استیون اسپیلبرگ است که پیش‌ازاین خبر آن منتشرشده بود. اما دیگری، یک سریال تلویزیونی‌ درباره یک برنامه صبحگاهی است و ریس ویترسپون و جنیفر آنیستون در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد. هنوز نامی برای این سریال تلویزیونی انتخاب نشده است.

طبق گزارش‌ها از کتاب «سرصبح؛ همراه با جهان کشنده برنامه‌های تلویزیونی صبحگاهی» نوشته برایان استلتر، به‌عنوان منبع تحقیقاتی جهت نگارش متن این سریال استفاده شده است. این سریال که در حال حاضر اپل سفارش ساخت دو فصل آن را داده است، توسط «جی کارسون» نوشته و تهیه خواهد شد. جی کارسون پیش‌ازاین سابقه تهیه‌کنندگی سریال خانه پوشالی را نیز در کارنامه خود دارد. گفته می‌شود جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون هر دو علاوه بر بازیگری، به‌عنوان مجری طرح نیز در این سریال حضور خواهند داشت.

مجموعه تلویزیونی داستان‌های شگفت‌انگیز اپل نیز بازسازی مجموعه تلویزیونی دهه 80 میلادی اسپیلبرگ به همین نام است. گفته می‌شود هزینه ساخت هر قسمت از این مجموعه 5 میلیون دلار برآورد شده و برایان فولر به‌عنوان مجری برنامه در آن حضور خواهد داشت.

اپل یک میلیارد دلار برای تهیه محتوای اختصاصی بودجه‌ریزی کرده است و این دو برنامه تلویزیونی هزینه خود را از این بودجه تأمین خواهند کرد. سال گذشته اپل اولین برنامه‌های تلویزیونی خود تحت عنوان «سیاره اَپ‌ها» و «کارائوکه کارپول» عرضه کرد که برخلاف دو برنامه جدید اپل، متن و محتوای آن‌ها توسط اپل نگاشته نشده بود. با این‌حال به نظر می‌آید آن‌ها تجربیاتی بوده‌اند تا اپل تصمیم بگیرد که در این حوزه درنهایت به کدام راه خواهد رفت. جنگ اصلی بر سر برنامه‌های تلویزیونی که در داخل شبکه نوشته می‌شوند درخواهد گرفت، جایی که رقابت میان نتفیلیکس و هولو وجود دارد و اپل باید ثابت کند که مقوله تلویزیون را جدی گرفته است.

هنوز زمان مشخصی برای پخش «داستان‌های شگفت‌انگیز» و سریال جدید اپل اعلام‌نشده است اما به‌محض دریافت اطلاعات در فارنت منتشر خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.