درز تصاویری از SM-W2018؛ گوشی هوشمند تاشوی اندرویدی جدید سامسونگ

ظاهرا سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو با نام فنی SM-W2018 است، اکنون نیز شاهد درز تصاویری از SM-W2018 به عنوان گوشی تاشوی هوشمند جدید سامسونگ هستیم.

0

عمر گوشی‌های تاشو هنوز به دنیا است و هر از گاهی شاهد مدلی جدید از گوشی‌های تاشو هستیم. سامسونگ نیز علاقه خود را به ساخت گوشی‌های تاشو همچنان حفظ کرده است و تاکنون مدل‌های متفاوتی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی تاشوی سامسونگ را در بعضی بازارها شاهد بودیم.

اکنون نیز از محافل فناوری خبر رسیده است که سامسونگ عزم ساخت یک گوشی هوشمند اندرویدی تاشوی جدید را با نام فنی SM-W2018 دارد. جالب اینجاست که تصاویر این گوشی تاشوی جدید هم به بیرون درز پیدا کرده است.

با نگاه اول به این تصاویر می‌توان گفت انصافا گوشی SM-W2018 به لحاظ زیباشناختی چیزی کم و کسر ندارد و با گوشی زیبایی طرف هستیم. از قرار معلوم گوشی تاشوی SM-W2018 به لحاظ سخت‌افزاری نیز گوشی بسیار قدرتمند و پرچمداری خواهد بود.

این‌گونه که به نظر می‌رسد سامسونگ از مواد باکیفیتی در ساخت بدنه SM-W2018 استفاده کرده است تا این گوشی تاشو، احساس خوبی را در حین نگه‌داشتن در دست در ذهن کاربر تداعی کند.

گوشی SM-W2018 از دو صفحه‌نمایش 4.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی بهره گرفته است و پردازنده اسنپ‌دراگون 835 در کنار 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی را می‌توان از مشخصات اصلی گوشی SM-W2018 نام برد.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلوی این گوشی تاشو پرچمدار جا خوش کرده است. انتظار یک باتری 2300 میلی‌آمپری را نیز در این گوشی جدید داریم.

ماه‌ گذشته خبرهایی از گوشی تاشو SM-W2018 به بیرون منتشر شد، در این خبرها اشاره شده بود که این گوشی مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و وارد مرحله آزمایش شده است، با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد SM-W2018 راه زیادی تا عرضه نهایی ندارد.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که سامسونگ رسم دارد گوشی‌های تاشو خود را تنها در بازار چین عرضه کند. به این ترتیب چه بسا که این گوشی تاشوی زیبا و خوش‌قدوبالا رنگ بازارهای جهانی را نبیند. گفته می‌شود که گوشی SM-W2018 ممکن است در زمان عرضه قیمتی حدود 2 هزار دلار داشته باشد.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.