اینستاگرام محدودیت تصاویر 24 ساعت گذشته را از بخش استوری حذف کرد

از زمانی که بسیاری از مردم (به‌خصوص افراد مشهور و دنبال کنندگان آن‌ها) راه‌هایی برای از دور زدن محدودیت 24 ساعته پیدا کردند، اینستاگرام تصمیم گرفت این محدودیت را به‌طورکلی برچیند.

0

اینستاگرام آخرین آپدیت خود را عرضه کرد که در آن به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر و ویدئوهای خود را در بخش استوری بارگذاری کنند؛ بدون محدودیت اینکه این تصاویر برای 24 ساعت گذشته هستند. پیش‌ازاین برای انجام این کار باید با حیله‌هایی مانند دست‌کاری متادیتا، ذخیره دوباره عکس و یا گرفتن اسکرین‌شات، اینستاگرام را فریب می‌دادیم تا تصور کند عکس یا ویدئوی ما جدید است و اجازه انتشار آن در بخش استوری را می‌داد.

نکته جالب در مورد پاک شدن پست‌های بخش استوری که توسط اسنپ چت ابداع‌شده است، این بود که افراد می‌توانستند آنچه یک فرد در طول روز دارد را در زمان واقعی درک کنند، اما از زمانی که بسیاری از مردم (به‌خصوص افراد مشهور و دنبال کنندگان آن‌ها) راه‌هایی برای از دور زدن محدودیت 24 ساعته پیدا کردند، اینستاگرام تصمیم گرفت این محدودیت را به‌طورکلی برچیند. درعین‌حال، اگر در موردی خواستید که به دنبال کنندگان خود اطلاعات غلط ندهید، اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌کند تا از استیکرهایی استفاده کنید که تاریخ ثبت عکس یا فیلم را روی آن درج می‌کند.

این آپدیت به دنبال الگویی برای اینستاگرام است که به تشویق و تهییج به اشتراک‌گذاری گذرا بیانجامد. همان‌طور که پیش‌ازاین در Archive tool شاهد آن بودیم که باعث شد کاربران بیشتری شروع به گذاشتن پست‌های موقت کرده و یا پروفایل‌های خود را به‌منظور سروسامان دادن به‌عنوان یک صفحه خانگی پاک‌سازی کردند.

وقتی که در اوت 2016 بخش استوری در اینستاگرام فعال شد، این اپلیکیشن شاهد افزایش غیرقابل‌تصور کاربران شد؛ به‌طوری‌که در سپتامبر 2017 به کاربران فعال اینستاگرام 200 میلیون نفر اضافه شد. از سوی دیگر اسنپ‌چت با اضافه شدن این قابلیت در اینستاگرام رشد آهسته‌ای داشته است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.