مدیاپردازش قیمت رسمی آیفون 10 اپل در بازار ایران را اعلام کرد

شرکت مدیا پردازش نمایندگی فروش محصولات شرکت اپل در ایران، قیمت رسمی آیفون 10 (iPhone X) در بازار ایران را اعلام کرد.

2

بلافاصله پس از عرضه جهانی آیفون ۱۰ اپل به‌ عنوان نسخه‌ی مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون، این محصول در بازار ایران با قیمت نجومی حدود 17 میلیون تومان خرید و فروش ‌شد اما طبیعتا با آغاز طرح رجیستری این گوشی‌ها بنابر اعلام رسمی مبادی ذیربط قاچاق محسوب شده و تنها به مدت یک ماه از راه‌اندزای گوشی و قرار دادن سیم‌کارت قابل استفاده هستند و پس از آن بایستی هزینه گمرک برای آنها جداگانه پرداخت شود.

اما حالا خبر خوب اینکه شرکت مدیا پردازش از عرضه این گوشی هوشمند به طور رسمی و رجیستر شده و با گارانتی این شرکت در بازار تلفن همراه ایران خبر داده است.

قیمت رسمی آیفون 10 (iPhone X) اپل با گارانتی مدیاپردازش

بنابر اعلام رسمی شرکت مدیا پردازش، گوشی هوشمند آیفون 10 با حافظه 64 گیگابایتی با گارانتی رسمی این شرکت با قیمت 65,650,000ریال و مدل 256 گیگابایتی با قیمت 75/750/000 ریال از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قابل خرید است.

این شرکت همچنین اعلام کرده در صورت خرید گوشی‌های آیفون 10 از فروشگاه‌های سطح شهر، می‌توانید با ارسال شماره سریال IMEI این گوشی‌ها به سامانه پیامکی 7777 از اصالت کالا و اینکه کالا در شبکه ثبت شده است یا خیر، اطمیبنان حاصل کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ساسان می‌گوید

    به قیمت خون پدرشون گوشی رو میفروشن.

  2. محمد می‌گوید

    😶😑😑
    مسخره کردن
    یه دونه گوشی رو فقط میتونستیم به قیمت جهانیش بخریم اونم ازمون گرفتن