ایسوس گوشی‌های هوشمند سری ذنفون 4 خود را به بازار ایران معرفی کرد

شرکت ایسوس شب گذشته در مراسمی در هتل اسکان تهران نسل چهارم گوشی‌های هوشمند سری ذنفون خود را رسما به بازار ایران معرفی کرد.

0

در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و مدیران ارشد شرکت ایسوس برگزار شد، شرکت ایسوس سه مدل گوشی هوشمند Zenfone 4 max ،Zenfone 4  و Zenfone 4 Selfie pro را معرفی کرد.

در ابتدای این مراسم محی‌الدین قادرخسرو مدیر منطقه‌ای ایسوس با اشاره به شعار این شرکت برای معرفی سری ذنفون 4 در ایران با عنوان “We Love Photo&Energy” گفت: هدف ایسوس از طراحی و تولید سری گوشی‌های هوشمند ذنفون 4 اهمیت عکاسی با موبایل در زندگی روزمره مردم است که روز به روز در حال افزایش است.

در ادامه این مراسم آرون تای مدیر توسعه بازار موبایل ایران در شرکت ایسوس با اعلام این خبر که سری ذنفون 4 برای اولین بار در منطقه خاورمیانه در ایران عرضه خواهد شد، تاکید کرد: از بارزترین مشخصه‌های سری  ذنفون 4 را داشتن دوربین دوگانه دانست.

وی خاطرنشان کرد: این دوربین‌ها می‌تواند عکس‌های بسیار عریض با زاویه 120 درجه بگیرد و تجربه عکاسی با لنزهای زاویه باز با تجربه دوربین‌های معمولی در گوشی‌های هوشمند بسیار متفاوت است.

آرون تای افزود: ایسوس در تمامی مدل‌های سری ذنفون 4 از موتور پردازش تصویر سوپر پیکسل استفاده کرده است. این فناوری به شما این امکان را می‌دهد که در نور کم با کمترین احساس لغزش، عکس‌هایی به مراتب با کیفیت‌تر داشته باشیم.

ذنفون 4 مکس گوشی هوشمندی است که ایسوس تمرکز خاصی در سری ذنفون 4 برای عرضه آن در بازار ایران دارد. این گوشی هوشمند از چیپست اسنپ‌دراگون ۴۳۰ ،حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD، حسگر تشخیص اثر انگشت، دوربین دوگانه (13 و 5 مگاپیکسلی) و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به بازار عرضه شده است.

این گوشی هوشمند که به اندروید 7 مجهز است از دو سیم‌کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و یک باتری 5 هزار میلی‌امپرساعتی در بدنه فلزی آن قرار گرفته و در رنگ‌های مشکی، صورتی و طلایی در بازار ایران عرضه خواهد شد. ایسوس همچنان قابلیت پاوربانک را در این گوشی هوشمند فعال کرده تا بتوانید از آن به عنوان یک پاوربانک برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

ذنفون 4 سلفی دیگر محصول معرفی شده در این مراسم بود که از یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی به همراه پکیج نرم‌افزاری با نام سوپر سلفی برخوردار است. مشخصه‌های سخت افزاری این محصول تشابه بسیار زیادی به ذنفون 4 مکس دارد و در عین حال دوربین این محصول قابلیت فیلمبرداری 4K را نیز دارد.

دنفون 4 ایسوس آخرین محصول معرفی شده در این مراسم بود. ذنفون 4 از پردازنده اسنپ دراگون 630، رم 4 گیگابایتی و البته دوربین دوگانه با زاویه دید وسیع برخوردار است.

شرکت ایسوس در این مراسم از عرضه این گوشی های هوشمند از دو هفته دیگر به بازار ایران خبر داد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.