گوگل حالت‌های رنگ مختلف را به صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌‌ال آورد

تلاش‌های دیگر گوگل در این آپدیت برای جلوگیری از ایجاد حالت burn-in با کاهش فشار کاری از روی نمایشگر است. این‌ها شامل اندکی کاهش حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش و نوار ناوبری است که بعدازاینکه مدتی از استفاده نکردن از آن می‌گذرد محو می‌شود.

0

به نظر می‌آید حالا دیگر گوگل مشکلات متعدد صفحه‌نمایش پیکسل 2 XL را پذیرفته است. در جدیدترین اقدام گوگل برای رفع این مشکل، آپدیت نرم‌افزاری‌ای برای این گوشی عرضه‌شده است که تنظیمات مختلفی را برای نمایشگر P-OLED این گوشی به همراه دارد.

در میان این امکانات، اضافه شدن 3 حالت رنگی برای نمایشگر است؛ پیش‌ازاین حالت vivid colors وجود داشت که حالا به‌جای آن حالت‌های boosted، natural و saturated عرضه‌شده‌اند. البته حتی با انتخاب حالت saturated هم کاربران نباید انتظار داشته باشند که نمایشگر گوشی آن‌ها تبدیل به نمایشگر گلکسی اس 8 شود. هدف گوگل از این‌کار این بوده است که بدون دست‌کاری نمایشگر، دامنه زیادی از حالت‌های رنگی برای کاربر ایجاد کند. باید اضافه کنم که حالت boosted به لحاظ عملکرد کاملاً مانند حالت vivid colors است که پیش‌ازاین در گوشی وجود داشت.

تلاش‌های دیگر گوگل در این آپدیت برای جلوگیری از ایجاد حالت burn-in با کاهش فشار کاری از روی نمایشگر است. این‌ها شامل اندکی کاهش حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش و نوار ناوبری است که بعدازاینکه مدتی از استفاده نکردن از آن می‌گذرد محو می‌شود. درحالی‌که بیشتر این به‌روزرسانی شامل بهبودهایی برای پرچم‌دار بزرگ‌تر پیکسل است، مشکلاتی مانند نویز کلیک را نیز در پیکسل 2 حل کرده است. باید اضافه کنم که آپدیت امنیتی‌ای که در دسامبر عرضه خواهد شد نواقص بیشتری را مرتفع خواهد کرد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.