دستیار گوگل حالا می‌تواند آهنگ در حال پخش را شناسایی کند

گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL به‌صورت پیش‌فرض این قابلیت را دارند که به موسیقی پخش‌شده در اطراف گوش کرده و مشخصات آن را روی نمایشگر نشان دهند. حالا قابلیت مشابهی به دستیار صوتی گوگل نیز اضافه شده است.

0

در آپدیتی که دیروز برای دستیار گوگل عرضه شد، ازاین‌پس می‌تواند آهنگ پخش‌شده در نزدیکی شمارا شناسایی کرده و با جزئیات به شما معرفی کند.

پس‌ از این‌که دستیار گوگل را فرامی‌خوانید، با پرسیدن سؤال «این چه آهنگیه؟ (what song is this?)» یا «چه آهنگی داره پخش میشه؟(what song is playing?)» گوگل کارتی را شما نشان می‌دهد که مشخصات کامل موسیقی ازجمله نام آن و نام هنرمند آن به همراه قسمت‌هایی از ترانه و لینک آن در یوتیوب، گوگل پلی موزیک و اسپاتیفای نمایش داده می‌شود.

گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL به‌صورت پیش‌فرض این قابلیت را دارند که به موسیقی پخش‌شده در اطراف گوش کرده و مشخصات آن را روی نمایشگر نشان دهند اما این شناسایی آهنگ‌ها تنها در صورتی امکان‌پذیر است که حداقل یک دقیقه موسیقی در حال پخش باشد و تنها آهنگ‌های شناخته‌شده را شناسایی می‌کند. درحالی‌که فکر می‌کردیم این قابلیت تنها بر روی پیکسل است، آپدیت عرضه‌شده امروز، این قابلیت را برای تمام گوشی‌هایی که دستیار گوگل دارند به همراه آورد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.