تاج پادشاهی، نام رمز کنونی پروژه گلکسی نوت 9!

انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده روند معرفی پرچم‌دارانش را از دو سری اس و نوت ادامه دهد. گفته می‌شود که گلکسی نوت 9 فعلا با اسم رمز کراون یا تاج پادشاهی شناخته می‌شود و تولید اولین نسخه‌های آزمایشی آن اوایل سال 2018 آغاز خواهد شد.

0

همان‌طور که می‌دانید، اتفاقات عجیب و ناخوشایندی برای گلکسی نوت 7 رخ داد و شرکت سامسونگ مجبور شد همه این دستگاه‌ها را جمع‌آوری کند. این غول تکنولوژی بعد از آن باید تمهیدی می‌اندیشید تا فاجعه به بار آمده را با تولید و معرفی گوشی‌های بعدی جبران کند. به همین خاطر طراحی گلکسی نوت 8 یکی از مهم‌ترین مسائلی به شمار می‌رود که سامسونگ از سال گذشته تابه‌حال با آن روبه‌رو شده است. این گوشی حالا معرفی و عرضه شده و خوشبختانه هیچ گزارش مشابهی مبنی بر امن نبودن و آتش گرفتن باتری آن منتشر نشده است. ظاهرا سامسونگ سرانجام توانست خاطره تلخ نوت 7 را تا حدودی کمرنگ کند.

حالا که سامسونگ دو پرچم‌دار تازه‌اش را از سری‌های اس و نوت در سال 2017 عرضه کرده، همه توجه‌ها به سوی نسخه‌های سال آینده این سری‌ها جلب شده است. اخیرا شایعه تازه‌ای دراین‌باره منتشر شده و ادعا کرده است پرچم‌دار بعدی این سازنده معروف از سری نوت که احتمالا نوت 9 نام‌ می‌گیرد، در حال حاضر با اسم رمز Crown یا تاج پادشاهی شناخته می‌شود.

این گزارش تازه ابتدا در کره جنوبی که کشور مبدأ برند سامسونگ است، منتشر شد و نقل کرد که این اطلاعات توسط یکی از تأمین‌کنندگان قطعات گوشی‌های این سازنده اعلام شده است.

یکی از خبرگزاری‌های داخلی کره جنوبی به نام The Bell به نقل از مقامات این تأمین‌کننده گزارش کرده که قرار است قطعات مربوط به نسخه‌های آزمایشی گلکسی نوت 9 را در سه‌ماهه اول سال 2018 تأمین کنند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.