ایسوس گوشی Pegasus 4S را با صفحه‌نمایش ۱۸:۹ معرفی کرد

نسبت صفحه‌نمایش 18:9 این‌ روزها در گوشی‌های تراز اول مد شده است و ایسوس نیز برای اینکه از این قافله عقب نماند گوشی Pegasus 4S را با صفحه‌نمایش 18:9 معرفی کرد.

0

گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۷ ویژگی‌های بارز زیادی دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حضور نسبت تصویر 18:9 در صفحه‌نمایش گوشی است، در این بین تاکنون هیچ‌کدام از گوشی‌های ایسوس از چنین نسبت‌ تصویری بهره نگرفته‌اند و اکنون شاهد معرفی ایسوس Pegasus 4S با نسبت صفحه‌نمایش 18:9 هستیم.

این گوشی تازه معرفی شده ایسوس به غیر از نسبت صفحه‌نمایش، ویژگی بارز دیگری ندارد که بتوان آن‌را در رده گوشی‌های پرچمدار قرار داد. در Pegasus 4S شاهد یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 720 در 1440 هستیم.

صفحه‌نمایش ایسوس Pegasus 4S حاشیه بسیار کمی نسبت با بدنه گوشی دارد و یک باتری 4030 میلی‌آمپری در این گوشی جا خوش کرده است.

پردازنده هشت‌ هسته‌ای مدیاتک MT6750T که در فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می‌کند در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی ویژگی‌های اصلی ایسوس Pegasus 4S را تشکیل می‌دهد.

در این گوشی یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی حضور دارد و یک سنسور تشخیص اثر انگشت را در زیر این دوربین شاهد هستیم.

اندروید نسخه 7.0 نوقا در کنار پشتیبانی از دو سیم کارت را می‌توان از سایر ویژگی‌های ایسوس Pegasus 4S دانست. در حال حاضر قرار است این گوشی آبان‌ ماه امسال در رنگ‌های طلایی و مشکی راهی بازار چین شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.