ریزر ماوس سه‌گانه Naga Trinity و کی‌پد گیمینگ Tartarus V2 را معرفی کرد

ریزر امروز دو محصول جذاب برای گیمرها معرفی کرد. Razer Naga Trinity که با ماژول تعویض پذیر خود می‌تواند برای انواع بازی‌ها از FPS تا MMO و MOBA مناسب باشد و Tartarus V2 که یک جایگزین راحت و قوی برای کیبورد شماست.

0

ریزر موس گیمینگ Naga Trinity و کی‌پد گیمینگ Tartarus V2 را معرفی کرد. این موس و کی‌پد قابل شخصی‌سازی بوده و قابل هماهنگ شدن با انواع بازی‌ها و پلی‌استایل‌ها، به‌خصوص بازی‌های مولتی‌پلیر آنلاین بتل آرنا (MOBA) و مسیو مولتی‌پلیر آنلاین (MMO) را دارند.

Naga Trinity ریزر، نهمین محصول از موس پرفروش Naga ریزر است که از سه قسمت قابل‌تغییر ساخته‌شده است. کاربران می‌توانند آن را به حالت 12 کلیدی طراحی‌شده مخصوص بازی‌های MMO مانند دنیای وارکرافت درآورند، یا آن را به حالت 7 کلیدی درآورند که مخصوص بازی‌های MOBA و عناوین hack-and-slash مانند Heroes of the Storm و دیابلو 3 است. حالت جدید دو کلیدی هم در این مدل وجود دارد که در اصل برای استفاده معمولی از موس است.

وقتی در حالت 12 کلیدی قرار می‌گیرد، بازی‌کننده‌ها قادر به شخصی‌سازی 19 کلید قابل‌برنامه‌ریزی هستند. Naga Trinity ریزر نسبت به پیشینیان خود از حسگرهای بهبودیافته بهره می‌برد که شامل حسگر نوری 5g شانزده هزار دی‌پی‌آی با 450 ips برای دقت بیشتر و سرعت بیشتر در حرکات موس است. ب

رای کنترل بهتر بازی‌ها، گیمرها همچنین می‌توانند Tartarus V2 ریزر را خریداری کنند. کی‌پد ارگونومیک جدید ریزر، 32 کلید قابل‌برنامه‌ریزی داشته (7 کلید بیشتر از مدل قدیمی‌تر) و از فناوری کلید Mecha-Membrane ریزر بهره می‌برد که به کاربران تاچ نرم‌تر و کلیک راحت‌تر را به همراه می‌آورد. کاربران همچنین می‌توانند با ثامپد 8 جهتِ و اسکرول ویل 3 طرفه، فعال کردن حرکت‌های همه‌جانبه و ترکیبات دیگر فرماندهی خود را افزایش دهند. فرمان‌های موجود باحالت هایپرشیفت ریزر کاربرد دوگانه پیدا می‌کنند که می‌تواند به‌عنوان ست دوم تعریف دکمه‌ها برای ماکروها، شرت کات‌های ویندوز و هر چیز دیگری استفاده‌شده و بر روی تنظیمات فعلی کی‌پد شما قرار گیرند. قابلیت دیگر امکان ساخت و ذخیره‌سازی پروفایل‌های گیمینگ متعدد در کلاد با استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری ریزر سیناپس 3 است.

«مین-لیانگ تان» مدیرعامل ریزر درباره این دو محصول می‌گوید:

قابلیت شخصی‌سازی چیزی است محصولات ما را از محصولات سایر شرکت‌ها متمایز می‌کند. این موس و کی‌پد مخصوص شما ساخته‌شده است؛ برای بازی شما و پلی‌استایل شما. از «دنیای وارکرافت» تا «Heroes of the Storm». این محصولات کنترل را آن‌طور که خودتان می‌خواهید در دستانتان قرار می‌دهند.

Naga Trinity و Tartarus V2 از ریز کروما قدرت گرفته و به بیش از 16.8 میلیون رنگ درمی‌آیند. نقشه کلیدها، کالیبره کردن سطح و جلوه‌های نوری ریزر کروما همگی توسط ریزر سیناپس 3 تنظیم و کنترل می‌شوند. بسیاری از بازی‌های محبوب جلوه‌های نوری متفاوتی در کروما لایتینگ دارند که در مراحل مختلف بازی نیز تغییر می‌کنند.

Naga Trinity ریزر 99 دلار قیمت‌گذاری شده که تا پایان سال جاری میلادی به‌صورت اختصاصی از سایت Razerzone.com قابل خریداری بوده و از ابتدای سال آینده به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد. کی‌پد Tartarus V2 ریزر نیز 79 دلار قیمت‌گذاری شده و هم‌اکنون به‌صورت اختصاصی از سایت Razerzone.com قابل خریداری بوده و تا چند وقت دیگر به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

منبع guru3d
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.