تماشا کنید: ویدئوی رسمی راهنمای استفاده از آیفون X اپل

اپل سرانجام آیفون X را در اختیار علاقه‌مندان سینه‌چاک خود قرار داد و به منظور آشنایی بیشتر کاربران آیفون X با این گوشی، ویدئوی رسمی راهنمای استفاده از آیفون X را منتشر کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

0

همان‌گونه که حتما می‌دانید شاهد عرضه گران‌ترین گوشی آیفون هستیم، قیمت گزاف آیفون X جلوی هواداران این گوشی را نگرفته است و شاهد شکل گرفتن صف‌های طولانی جلوی اپل‌ استورها برای خرید آیفون X در سراسر دنیا هستیم.

اپل نیز برای اینکه فرآیند تعامل کاربران را با آیفون X راحت‌تر کند و از طرف دیگر امکانات جدید و پیشرفته آیفون X را به راحتی برای کاربران توضیح دهد ویدئوی ۴ دقیقه‌ای را برای آموزش استفاده از آیفون X در یوتیوب منتشر کرده است.

از آنجایی که این ویدئو به نحوه تعامل با قسمت‌های مختلف آیفون X اشاره دارد، از آن به عنوان منبعی برای افرادی که قصد آشنایی بیشتر با ویژگی‌های برتر آیفون X را دارند نیز می‌توان استفاده کرد.

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر صبر شما هم لبریز شده و تشنه اطلاعات بیشتری از آیفون X هستید، در ادامه به تماشای ویدئوی رسمی راهنمای استفاده از آیفون X اپل که توسط اپل منتشر شده است بنشینید:

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.