مشکلات برخی کاربران آیفون X اپل در راه‌اندازی گوشی پس از خرید

آیفون X در اختیار کاربران قرار گرفته است و ظاهرا برخی از کاربران با راه‌اندازی آیفون X خود مشکل دارند.

1

از قرار معلوم برخی از کاربران آیفون X در اپراتورهای موبایل AT&T, Verizon و Sprint در راه‌اندازی گوشی خود با مشکل روبرو شده‌اند.

این کاربران مدعی هستند زمانی که قصد فعال سازی گوشی را دارند با پیام The activation server is temporarily unavailable مبنی بر اینکه سرور موقتا از دسترس خارج است، روبرو می‌شوند.

این‌گونه که پیداست سایر کاربران آیفون X نیز که در چند ساعت گذشته گوشی خود را فعال کرده‌اند از فرآیند فعال سازی آیفون X گله‌مند بوده‌اند. این کاربران مدعی هستند که فعال سازی با سرعت بسیار کندی انجام می‌شود و گاهی اوقات مجبور شده‌اند چندین بار برای فعال سازی آیفون X تلاش کنند.

در این بین یکی از کاربران بلاگ خبری MacRumors به نقل از یکی از کارشناسان اپراتور متذکر شده است که تراکم بالای شبکه باعث ایجاد چنین مشکلی شده است. از طرف دیگر سخنگوی اپراتور Verizon نیز مدعی شد که کاربران گوشی آیفون X این اپراتور مشکلی با فعال سازی گوشی خود نداشته‌اند.

در پاسخ به این مشکل، اپراتور AT&T مدعی شده است که کندی فرآیند فعال سازی آیفون X تنها مربوط به کاربران این شبکه نیست و این مشکل در حال حاضر برطرف شده است.

در پایان به این نکته نیز باید اشاره کنیم که مشکل کندی فعال سازی آیفون X تنها مربوط به گوشی‌هایی است که مستقیماً از اپل خریداری شده‌اند و گوشی‌های آیفون X که از طریق اپراتورها به فروش رسیده‌اند با چنین مشکلی روبرو نیستند.

در خصوص این مشکل اپراتور Sprint و اپل سکوت اختیار کرده‌اند، اما بعید به نظر می‌رسد کاربران آیفون X با مشکل مهم و جدی طرف باشند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    سلام من امروز ایفون ایکس گرفتم قبلش سون پلاس داشتم با ایفون ایکس وقتی توی تاریکی عکس میگیرم نور فلش میفته توی چشم و چشم قرمز میفته خیلی ترسناکه توی ایفونای قبلی همچین چیزی نبود میخواستم بدونم راح حلی هست عایا