رندر شیائومی ردمی 5 پلاس خبر از صفحه‌نمایش بدون حاشیه این گوشی دارد

در صورت صحت این تصاویر، این گوشی از دوربین دوگانه و فلاش دوگانه ال‌ای‌دی در پشت بدنه بهره می‌برد که همگی در یک خط به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

0

از رونمایی شیائومی از Redmi Y1 و Redmi Y1 Lite زمان زیادی نمی‌گذرد، اما به نظر می‌آید ردمی دیگری نیز در راه است. رندرهایی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود متعلق به Xiaomi Redmi 5 Plus است، تائید می‌کند که این گوشی با نمایشگری بدون حاشیه و نسبت تصویر 18:9 اولین تجربه این‌چنینی شیائومی خواهد بود.

در صورت صحت این تصویر، این گوشی از دوربین دوگانه و فلاش دوگانه ال‌ای‌دی در پشت بدنه بهره می‌برد که همگی در یک خط به‌صورت عمودی قرارگرفته‌اند. پایین آن‌ها نیز حسگر اثرانگشت قرار دارد که به لحاظ شکل مشابه ردمی نوت 4 است.

شایعات تائید می‌کنند که ردمی 5 پلاس با اسنپ‌دراگون 625 و یا 630، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

ما منتظر اطلاعات تکمیلی در صحت یا رد این شایعات در مورد پرچم‌دار جدید ردمی از سوی شیائومی هستیم. تا آن زمان خبرها و شایعات دیگر در مورد این گوشی را با ما در فارنت دنبال کنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.