کوالکام اپل را به در اختیار قرار دادن کد چیپست‌های خود به اینتل متهم کرد

کوالکام به‌تازگی پرونده جدیدی را علیه اپل تشکیل داده و بنا به گزارشی از بلومبرگ، این شرکت را به اشتراک‌گذاری کد اختصاصی کوالکام با اینتل متهم کرده است.

0

کوالکام در دادخواست خود در این پرونده ادعا می‌کند که اپل قرارداد خود با این شرکت در خصوص نرم‌افزار تراشه موبایل کوالکام که باید با دیگر قسمت‌های گوشی در ارتباط باشد، زیر پا گذاشته است.

این جدیدترین پرونده از سری شکایت‌های اخیر بین دو شرکت است که از دی‌ماه گذشته در زمان شکایت اپل از کوالکام به خاطر بیش‌ازحد گران در نظر گرفتن هزینه استفاده از پتنت‌ها، آغاز شد.

در حال حاضر اپل گوشی‌هایش را با استفاده از تراشه‌های هردو شرکت کوالکام و اینتل تولید می‌کند. البته با توجه به گزارشی که از روزنامه وال‌استریت ژورنال منتشر شده است، احتمالاً اپل به خاطر درگیری‌های اخیر با شرکت کوالکام به همکاری خود با این شرکت پایان خواهد داد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.