بعضی گوشی‌های پیکسل ۲ ایکس‌‌ال گوگل بدون سیستم‌عامل به دست خریداران رسیده است!

حدود یک ماه از عرضه پیکسل‌های 2 گوگل می‌گذرد و این گوشی‌ها با مشکلات مختلفی روبرو شده‌اند، اخیرا نیز باخبر شدیم بعضی از گوشی‌های پیکسل ۲ ایکس‌‌ال گوگل بدون سیستم‌عامل به دست خریداران رسیده است!

0

گوشی‌های پیکسل 2 در ابتدای ورود خود به بازار با مشکلات مختلفی روبرو شده‌اند. ابتدا خبرهایی از مشکل‌های مختلف صفحه‌نمایش پیکسل‌های 2 گوگل در محافل خبری پیچید، اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده‌ باشید حتما به خاطر دارید که برای شما گفتیم گوگل نیز این مشکلات را قبول کرد و وعده داد تا مشکلات متعدد صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌‌ال را بررسی کند.

هنوز جوهر خبر مشکل صفحه‌نمایش پیکسل‌های 2 گوگل خشک نشده بود که با خبر شدیم بعضی از کاربران این گوشی‌های تراز اول از صدای آزار‌دهنده‌ای در چیپست ان‌اف‌سی گوشی شکایت دارند. اخیرا نیز خبری عجیب و باور نکردنی در محافل فناوری دست به دست می‌شود که بر اساس آن ظاهرا گوگل بعضی از گوشی‌های پیکسل 2 ایکس‌ال را بدون هیچ‌گونه سیستم‌عاملی راهی بازار کرده است!

در حال حاضر دلیل چنین اشتباه فاحشی مشخص نشده است اما بعضی از کاربران شبکه اجتماعی رددیت این مشکل را گزارش کرده‌اند، این وضعیت در وب‌سایت 9to5Google نیز بازتاب پیدا کرده و ظاهرا واقعا گوگل چنین اشتباهی را مرتکب شده است.

بر اساس ادعای این کاربران زمانی که گوشی پیکسل 2 ایکس‌ال خود را روشن می‌کنند پیام .Can’t find valid operating system. The device will not start بر روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. این پیام مبنی بر این است که گوشی نتوانسته‌ است سیستم‌عامل نصب شده‌ای را پیدا کند و در نتیجه راه‌اندازی نخواهد شد.

اولین بار چنین مشکلی حدود 6 روز پیش گزارش شده است و دیروز نیز یکی دیگر از کاربران پیکسل 2 ایکس‌ال این مشکل را گزارش داده است.

خریدارانی که چنین مشکلی را در گوشی خود تجربه کرده‌اند، گوشی را برای تعویض با یک گوشی سالم و مجهز به سیستم‌عامل باید به مراکز خدمات مجاز تحویل دهند. لازم به ذکر است که گفته می‌شود پیکسل 2 ایکس‌ال را ال‌جی برای گوگل ساخته است.

با این حساب نمی‌توان انگشت اتهام را به مستقیماً به سمت گوگل نشانه برد و چه بسا که ال‌جی در نصب سیستم‌عامل بر روی بعضی از پیکسل‌های 2 ایکس‌ال کوتاهی کرده باشد.

در مجموع باید گفت گوشی‌های پیکسل 2 گوگل، در گروه بهترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۷ قرار دارند و امیدواریم گوگل هرچه‌ سریع‌تر این مشکل و سایر مواردی که کاربران از آن گله‌ دارند را برطرف کند.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.