این آیفون X با شارژ خورشیدی 4500 دلار برایتان هزینه خواهد داشت

شرکت روسی خاویار که علاقه زیادی به شخصی‌سازی گوشی‌های آیفون دارد این بار آیفون X را با شارژ خورشیدی و قیمتی 4500 دلاری شخصی‌سازی کرده است.

0

شرکت روسی خاویار (Caviar)، ید طولایی در شخصی‌سازی گوشی‌های آیفون دارد و تاکنون نسخه زراندود و شخصی‌سازی شده آیفون را با عکس ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ راهی بازار کرده است.

مهر ماه امسال نیز شاهد عرضه نسخه  meteorite-coated آیفون X از جانب این برند روسی بودیم.

اکنون نیز شرکت روسی خاویار، نسخه‌ تسلا آیفون X را با پنل خورشیدی در قسمت پشت این گوشی روانه بازار خواهد کرد. بارزترین ویژگی‌ این نسخه شخصی‌سازی شده از آیفون X را می‌توان شارژ خورشیدی این گوشی دانست.

شرکت خاویار مدعی است برای استفاده از شارژ خورشیدی، کافی است تا کاربر گوشی را بر روی صفحه‌نمایش روی زمین قرار دهد تا قسمت پشت گوشی، نور خورشید را جذب و تبدیل به انرژی کند.

قاب این گوشی از طریق لایه‌گذاری در خلا تولید شده است و بدنه آن نسبت به لرزش کاملاً مقاوم است. یک پلاک طلایی نیز در کنار لنز دوربین این نسخه‌ از آیفون X به چشم می‌خورد.

شخصی‌سازی‌های این نسخه‌ از آیفون X به همین‌جا ختم نمیشود و شرکت خاویار بدنه شیشه‌ای آیفون X را به طور کامل با لایه‌ای از تیتانیوم عوض کرده است. برآمدگی دوربین و همچنین نواری در پشت گوشی نیز از طلای 24 عیار ساخته شده است.

شرکت روسی خاویار مدعی است ایده شارژ خورشیدی آیفون X را از نیکولا تسلا، استیو جابز و ایلان ماسک الهام گرفته است.

نسخه 64 گیگابایتی این نسخه‌ از آیفون X با قیمتی حدود 4445 دلار به فروش خواهد رسید و نسخه 256 گیگابایتی این گوشی را با قیمتی معادل 4700 دلار در بازار روسیه شاهد خواهیم بود.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.