قیمت شارژر بی‌سیم AirPower اپل احتمالا 200 دلار خواهد بود

آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل اولین سری دستگاه‌هایی در میان گوشی‌های اپل هستند که از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند.

0

اینکه هر بار مجبور به پیدا کردن پورت دستگاه و سر کابل نباشید کارتان را بسیار راحت می‌کند و ازآنجایی‌که هر سه گوشی از «استاندارد چی» نیز بهره می‌برند، می‌توانید از بیشتر شارژرهای وایرلس موجود در بازار برای شارژ دستگاه خود استفاده کنید.

بااین‌وجود اپل شارژر مخصوص خود را تولید می‌کند که درآن‌واحد نه یک، نه دو، بلکه سه دستگاه اپل را به‌صورت هم‌زمان شارژ می‌کند. این دستگاه‌ها معمولاً یک آیفون، یک اپل واچ و AirPodهای اپل هستند. اپل این شارژر را که AirPower نام دارد، بدون ارائه اطلاعات بیشتری معرفی کرد.

اما حالا از قیمت این گجت نیز مطلع هستیم. فروشنده لهستانی X-Kom، شارژر وایرلس Apple Airpower را در وب‌سایت خود با قیمت 999 زلوتی لهستان که در حدود 200 دلار است به فروش گذاشته.

اگر این رقم درست باشد، این دستگاه یکی از گران‌ترین شارژرهای وایرلس موجود است. قیمت آن حتی از ایرپادهای 160 دلاری که باید آن‌ها را شارژ کند بیشتر است! همچنین نسبت به شارژرهای وایرلس Belkin and Mophie 60 دلاری (که در لحظه تنها یک دستگاه را شارژ می‌کنند) نیز قیمت بالاتری دارد؛ و اگر فکر می‌کنید شارژرهایی که بتوانند در لحظه 3 دستگاه را به‌صورت هم‌زمان شارژ کنند چندان موجود نیستند، بد نیست به شارژر وایرلس IKEA NORDMÄRKE 60 دلاری نگاهی بیندازید.

به خاطر بسپارید این قیمت اولیه‌ای است که اپل هنوز آن را تائید نکرده است، پس ممکن است کمپانی در زمان عرضه قیمت متفاوتی را برای آن در نظر بگیرد؛ اما در حال حاضر این تنها اطلاعاتی است که از شارژر جدید اپل در اختیارداریم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.