شیائومی عرضه آپدیت رابط کاربری MIUI 9 را آغاز کرد

امروز عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 9 که پیش‌ازاین توسط شیائومی معرفی‌شده بود آغاز شد.

0

گوشی‌هایی که در ماه جاری آخرین UI را دریافت خواهند کرد عبارت‌اند از Redmi Note 4، Mi Mix 2، Mi Max 2 و سری گوشی‌های Redmi Y1.

قابلیت‌های جدید MIUI 9 پیش‌ازاین و در ماه جولای گذشته در رویدادی در شانگهای معرفی‌شده بود اما حالا نسخه ثبات یافته از ROM جدید درحال عرضه است. قابلیت‌های جدید ازجمله؛ اَپ لانچر هوشمند، قابلیت اسپیلیت اسکرین و چیزی که آن را App Vault نام‌گذاری کرده‌اند و با کشیدن سمت چپ هوم اسکرین در دسترس خواهد بود.

شیائومی تلاش فراوانی کرده است تا سرعت رابط کاربری UI را بالا ببرد و حالا توانسته است این رابط کاربری را در حد اندروید خامی که بر روی Xiaomi Mi A1 نصب است سریع کند. شیائومی همچنین این رابط کاربری را با سامسونگ اکسپرینس نصب‌شده بر روی J7 Max مقایسه کرده است و ادعا کرده است که محصول آن‌ها به شکل مشهودی سریع‌تر است.

کش گوشی‌های مجهز به رابط کاربری MIUI 9 به‌صورت خودکار پاک‌سازی می‌شود، 21 آیکون متحرک دارد، ناتیفیکشن‌ها دسته‌بندی‌شده‌اند و قابلیت پاسخگویی سریع به آن‌ها وجود دارد.شیائومی همچنین قابلیت‌هایی را تدارک دیده است که مستقیماً بازار هندوستان را نشانه گرفته‌اند. این قابلیت‌ها شامل دسته‌های استیکر، تم‌های اختصاصی و 25 کارت قابل تنظیم در تقویم برای جشنواره‌ها است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.