اچ‌تی‌سی U11 پلاس با حاشیه‌های باریک و باتری غول‌آسا رسماً معرفی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم اچ‌تی‌سی سرانجام پرچم‌دار جدید خود +U11 را رونمایی کرد. این گوشی از صفحه‌نمایش با حاشیه باریک و اما طراحی مشابه U11 استفاده می‌کند.

0

سرانجام اچ‌تی‌سی حاشیه‌های ضخیم صفحه‌نمایش را کنار گذاشت و حالا در +U11 یک صفحه‌نمایش 6.0 اینچی با وضوح 2880 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 را از نوع Super LCD6 و پوشش گوریلا گلس 5 به کار گرفته است. به این ترتیب در جلوی گوشی خبری از حسگر اثر انگشت یا دکمه‌های ناوبری نیست؛ حسگر به پشت گوشی و دکمه‌ها به شکل نرم‌افزاری به درون رابط کاربری منتقل شده‌اند.

در پشت گوشی کماکان یک تک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل 3 با لرزش‌گیر اپتیکال، پیکسل‌های 1.4 میکرونی و دیافراگم f/1.7 به همراه فلش دوگانه قرار دارد. این دوربین می‌تواند ویدئوهای 1080p را با نرخ فریم 120fps و 4K را با صدای Hi-Res ضبط کند.

دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 85 درجه و دیافراگم f/2.0 بوده که توانایی فیلمبرداری 1080p را دارد. +U11 با استاندارد IP68 می‌تواند برای 30 دقیقه در عمق 1.5 متری زیر آب نیز دوام بیاورد.

بدنه زیبای U11 حالا در نسخه پلاس نیز تکرار شده با این تفاوت که حالا رنگ‌های مشکی سرامیکی، نقره‌ای و رنگ جدید نیمه‌شفاف برای انتخاب کردن وجود دارد. در رنگ نیمه شفاف می‌توانید برخی اجزای درون گوشی از جمله گیرنده شارژ بی‌سیم را مشاهده کنید.

+U11 همچنین دارای فناوری اج سنس اچ‌تی‌سی است تا بتوانید با فشار دادن لبه‌های گوشی در دستتان دوربین را باز کنید، عکس بگیرید، دستیار گوگل را فراخوانی کنید و یا فرمان دلخواه خود را اجرا کنید. U11 پلاس به تراشه اسنپ‌دراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده اما در برخی مناطق با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در هر صورت یک درگاه کارت حافظه نیز در نظر گرفته شده و در برخی مناطق نسخه دوسیم‌کارته این گوشی نیز فروخته خواهد شد.

اچ‌تی‌سی این‌بار یک باتری غول‌آسای 3930 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع QuickCharge 3.0 کوالکام را در نظر گرفته و گوشی را از ابتدا با اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری سنس عرضه خواهد کرد.

یو 11 پلاس ابعادی برابر با 158.5 در 74.9 در 8.5 میلی‌متر و وزنی معادل 188 گرم دارد. با اتصال LTE Cat. 15 سرعت دانلود می‌تواند تا 800 مگابیت بر ثانیه نیز برسد و البته خبری از جک هدفون در این گوشی نیست. در عوض در کنار دانگل تبدیل، یک ایرفون باکیفیت USonic دریافت می‌کنید که قادر به نویزکنسلینگ و تطبیق با گوش شما و صدای محیط خواهد بود.

اچ‌تی‌سی U11 پلاس قرار است با قیمت 799 یورو به زودی به بازار اروپا عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.