آیفون X ابتدا قرار بود در سال 2018 عرضه شود

عرضه آیفون 8 و پس‌ازآن آیفون X (آیفون 10) از سوی اپل کمی عجیب به نظر می‌رسد و حالا ما می‌دانیم که چرا این اتفاق افتاده است؛ طبق آنچه یکی از مسئولین اپل اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است، در اصل برنامه‌ریزی اپل برای عرضه آیفون X در سال 2018 بوده است.

0

دن ریچیو، قائم‌مقام بخش مهندسی سخت‌افزار در اپل، توضیح داده است که برنامه اپل برای عرضه گوشی بدون حاشیه آیفون X در سال 2018 بوده است اما «با سخت‌کوشی، نبوغ، پشت‌کار و صرف فعل خواستن توانستیم که این گوشی را امسال عرضه کنیم».

ریچیو همچنین ادعا کرده است که فرصت کمی که اپل برای انجام این کار داشته است، مانع از آن شده است که برخی امکانات مانند حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر به گوشی اضافه شود. در حقیقت، ریچیو گفته است؛ «ما زمانی برای قرار دادن حسگر اثرانگشت در پشت، بغل و یا درون نمایشگر نداشتیم» درحالی‌که باید طراحی به پایان می‌رسید تا گوشی حداکثر تا نوامبر قابل‌عرضه می‌شد.

با توجه به رقابتی که در عرضه گوشی‌های بدون حاشیه (مانند گلکسی اس 8 و ال‌جی وی 30) به وجود آمده است، به نظر می‌آید تصمیم اپل تصمیم غلطی نبوده است. با عرضه سراسری آیفون X در هفته جاری، معلوم می‌شود که آیا کاربران نیز موافق تصمیم اپل بوده‌اند یا خیر.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.