گزارش برخی کاربران از مشکل هنگ و از کار افتادن ناگهانی گلکسی نوت 8 سامسونگ

بعد از مشکلات عجیبی که برای پیکسل 2 XL گوگل پیش‌آمد، حالا به نظر می‌آید نوبت نوت 8 سامسونگ شده است. کاربران بسیار زیادی در فوروم رسمی سامسونگ از مشکل هنگ کردن این گوشی در شرایط مختلف خبر می‌دهند.

2

بیشترین شرایطی که نوت 8 کاربران هنگ کرده است و در انجمن‌ها گزارش‌شده، مربوط به زمانی است که آن‌ها دفترچه تلفن گوشی (Contacts) را باز می‌کنند، مثل زمانی که قصد برقراری تماس با شخص خاصی را دارند و از دفترچه تلفن شماره او را جست‌وجو می‌کنند.

وقتی این دستگاه 1000 دلاری هنگ می‌کند، کاربران یا مجبور به ریست کردن گوشی خود می‌شوند و یا مجبورند تحمل کنند تا باطری گوشی تمام شود که عملاً گوشی بازهم ریست می‌شود.

به نظر می‌آید این مشکل مربوط به منطقه یا کشور خاصی نیست و گزارش‌ها از اقصی نقاط جهان بوده است. به نظر می‌آید سامسونگ به دنبال انتشار بیانیه‌ای رسمی دراین‌باره است که هنوز خبری از آن نیست.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    من نوت ۵ دارم به اندروید۷ که ارتقا دادم دقیقاً همینجوری شد ولی بعد از دو ماه با آپدیت جدید مشکل کاملاً حل شد حتی یکبار هنگ هم ندارم.

  2. soheil می‌گوید

    تا بحال گوشی سامسونگی نب.ده که هنگ نگنه و لگ نداشته باشه. اون هم بخاطر سیستم عامل ناقص انروید هست.
    گوشی های انرویدی نهایتا 200 دلار می ارزن.