تماشا کنید: نگاه نزدیک به HTC U11 Plus و HTC U11 Life پیش از رونمایی رسمی!

اچ‌تی‌سی قصد دارد فردا گوشی‌های جدید پرچم‌دار و میان‌رده U11 پلاس و U11 لایف را معرفی کند. اما ظاهراً پیش از رونمایی رسمی ویدئویی از کار کردن با این دو گوشی به بیرون درز کرده است.

0

این ویدئو را که به صورت تصادفی از یکی از رسانه‌های سوییسی به نام Blick پیش از موعد مشخص منتشر شده حالا اچ‌تی‌سی حذف کرده اما کمی برای این کار دیر شده است!

به لطف این ویدئو حالا می‌دانیم اچ‌تی‌سی U11 پلاس دارای صفحه‌نمایشی 6 اینچی با وضوح 2880 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 دارد. با این‌که حاشیه‌های صفحه‌نمایش نسبت به U11 باریک‌تر شده اما کماکان نمی‌توان این گوشی را با وجود گلکسی اس 8، ال‌جی وی 30 یا آیفون X بی‌حاشیه دانست. U11 Plus حسگر اثر انگشت را به پشت و در کنار دوربین تکی منتقل کرده است. همچنین به نظر می‌رسد رنگ بدنه کمی شفاف است و می‌توانید برخی اجزای درونی گوشی از جمله گیرنده شارژ بی‌سیم را مشاهده کنید. رنگ شفاف قرار است یکی از رنگ‌های جدید U11 Plus باشد.

درست مثل U11 مدل‌های پلاس و لایف نیز از فناوری اج سنس برای فشردن لبه‌های گوشی و اجرای فرمان‌های مختلف بهره می‌برند. نسخه U11 Life قرار است یک گوشی میان‌رده اندروید وان باشد و اما U11 Plus پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم اچ‌تی‌سی این گوشی‌ها را فردا رونمایی خواهد کرد تا در مورد زمان عرضه و قیمت آن‌ها نیز بیشتر بدانیم.

از طريق phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.