اپل از سال آینده تراشه های کوالکام را کنار خواهد گذاشت

این تغییرات بر روی محصولاتی اعمال خواهد شد که در پاییز 2018 عرضه شوند، که هم‌زمان خواهد بود با معرفی نسل جدید آیفون.

0

پیش‌ازاین در خبرها آمده بود که اپل به فکر ساخت GPU آیفون‌های خود است و با خرید ماشین‌های CVD به فکر ساخت پنل‌های نمایشگر خود افتاده است. گزارش‌های منتشره جدید نشان می‌دهند که اپل همین برنامه را برای تراشه‌های خود نیز دارد. با توجه به خبرهای منتشرشده در برخی منابع، کوالکام توسعه نرم‌افزار تست آیفون را متوقف کرده است که معنی آن این است که آیفون به فکر گزینه‌های دیگر است.

این تغییرات بر روی محصولاتی اعمال خواهد شد که در پاییز 2018 عرضه شوند، که هم‌زمان خواهد بود با معرفی نسل جدید آیفون. پیش‌ازاین دو کمپانی اپل و کوالکام بر سر مسائل حقوقی دچار اختلاف شده بودند، اما مدیران کمپانی کوالکام گفته‌اند که انتظار نداشته‌اند که این اختلافات منجر به قطع همکاری‌های تجاری شود.

کوالکام اعتقاد دارد که اتهامات اپل پس‌ازآن اتفاق افتاد که هم‌زمان با پشتیبانی از محصولات اپل، به همان میزان از محصولات سایر کمپانی‌های حاضر در این صنعت نیز پشتیبانی کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.