فصل ششم «خانه پوشالی» آخرین فصل این سریال خواهد بود

خبر پایان یافتن این سریال یک روز بعد از ماجراهای آقای اسپیسی در رابطه با مسائل اخلاقی مربوط به چند دهه پیش منتشر شده است و بی ارتباط با ماجرای هم‌جنس‌گرا بودن این بازیگر مطرح هالیوودی نیست.

2

سریال پرطرفدار «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) با پخش فصل بعدی خود به اتمام خواهد رسید. شبکه‌ی نت‌فلیکس امروز در بیانیه‌ای تایید کرد که فصل ششم این سریال محبوب آخرین فصل آن خواهد بود. سریال خانه‌ی پوشالی که به عنوان اولین سریال اختصاصی این شبکه شناخته می‌شود، «کوین اسپیسی» را به عنوان بازیگر نقش اصلی «فرانک آندروود» در اختیار دارد.

خبر پایان یافتن این سریال یک روز بعد از ماجراهای آقای اسپیسی در رابطه با مسائل اخلاقی مربوط به چند دهه پیش منتشر شده است و بی ارتباط با ماجرای هم‌جنس‌گرا بودن این بازیگر مطرح هالیوودی نیست. آقای اسپیسی که روز گذشته از سوی «آنتونی رپ» بازیگر 46 ساله‌ی هالیوودی مورد اتهام آزار جنسی قرار گرفته بود، در این مورد گفته بود از بابت رنج‌هایی که رپ در این سال‌ها متحمل شده متاسف است و با این‌که جریان را به خاطر نمی‌آورد، عذرخواهی می‌کند. وی در ادامه اظهار کرده بود که حالا به عنوان یک مرد هم‌جنس‌گرا زندگی می‌کند.

نت‌فلیکس در بیانیه‌ی خود پیرامون کنسل شدن ساخت ادامه‌ی خانه‌ی پوشالی تحت شعاع رسوایی پیش آمده در مورد بازیگر نقش اول آن، اعلام کرد:

«مدیا رایتس کپیتال» و «نت‌فلیکس» عمیقا بابت اخباری که شب گذشته در مورد کوین اسپیسی مطرح شدند آزرده‌خاطر‌اند. در پاسخ به افشاگری‌های شب گذشته، سران هر دو شرکت امروز در بالتیمور گرد هم آمدند تا با بازیگران و دست‌اندرکاران ساخت این سریال در مورد ادامه‌ی آن صحبت کنند و به آن‌ها اطمینان بدهند که از آن‌ها پشتیبانی خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر برنامه‌ریزی شده بود کوین اسپیسی در این زمان در صحنه‌ی فیلمبرداری حاضر نیست.

نت‌فلیکس بعد از این نشست به تی‌وی‌لاین گفته بود که به نتیجه رسیده‌اند قبل از این‌که شکایت‌ها علیه کوین اسپیسی آغاز شوند این سریال را تمام کنند. خبر به پایان رسیدن سریال خانه‌ی پوشالی به هر حال تا پیش از انتشار اخبار رسوایی کوین اسپیسی منتشر نشدند.

سریال خانه‌ی پوشالی بعد از فصل ششم به کار خود خاتمه خواهد داد و فصل پیش‌رو آخرین فصل این سریال شبکه‌ی نت‌فلیکس خواهد بود.

منبع cnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. بهنام می‌گوید

    تو چه کردی با ما کوین اسپیسی!

  2. سلمان صحافی می‌گوید

    به عنوان کسی که سریال رو از اول دنبال کردم اعتقاد دارم که باید آخر فصل 4 سریال تموم میشد. فصل 5 خیلی بد بود و اگه این اتفاق حاشیه ای هم نمی افتاد طبیعتاً فصل 6 باید فصل آخر سریال میشد. من که دیگه فصل 6 رو هم حتی نخواهم دید!