تصویر HTC U11 Life در رنگ مشکی درز کرد

می‌دانیم اچ‌تی‌سی قصد دارد به‌زودی یک گوشی میان‌رده از سری U را با نام U11 Life معرفی کند. حالا اولین تصویر رندر شده از این گوشی در رنگ Brilliant Black به بیرون درز کرده است.

0

گوشی‌های اندروید وان گوگل که قرار است تجربه کاربری اندروید خالص و سریع را به رده قیمتی میانی و پایینی بازار بیاورند اخیراً مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است. پس از رونمایی و عرضه Mi A1 شیائومی حالا ظاهراً اچ‌تی‌سی نیز قصد دارد گوشی اندروید وان خود را با نام U11 Life عرضه کند.

طی مراسمی که 11 آبان‌ماه برگزار خواهد شد اچ‌تی‌سی U11 لایف رونمایی می‌شود. حالا یک افشاکننده مشهور با نام Roland Quandt تصویرکامل این گوشی را لو داده است. همان‌طور که می‌بینید در U11 Life خبری از طراحی مدرن بدون حاشیه و یا دوربین دوگانه نیست و می‌توان این گوشی را دقیقاً نسخه کوچک‌تر شده U11 دانست. رنگ Brilliant Black نیز که پیش از این در U Ultra دیده بودیم تمایلی جزئی به رنگ سبز خواهد داشت.

از نظر مشخصات با گوشی میان‌رده‌ای با تراشه اسنپ‌دراگون 630، سه یا چهار گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی، دوربین 16 مگاپیکسلی، اندروید 8.0 اوریو، باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی و استاندارد مقاومت دربرابر آب IP67 مواجهیم. همچنین گفته می‌شود این گوشی نیز به فناوری اج سنس برای تشخیص فشار دادن گوشی درون دست و اجرای فرمان‌های مختلف مجهز است.

گفته می‌شود U11 Life با قیمت 369 یورو یا 429 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد. برای روشن شدن ماجرا بهتر است تا روز چهارشنبه منتظر بمانیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.