گلکسی اس 9 احتمالاً با چهار دوربین اما بدون جک هدفون عرضه خواهد شد

با به پایان رسیدن سال 2017 میلادی و پشت سر گذاشتن معرفی گوشی‌های هوشمند متعدد، بد نیست نگاهی به شروع سال 2018 میلادی و شروع کنگره جهانی موبایل بیندازیم. طبق معمول انتظار حضور سامسونگ، ال‌جی و دیگر پیشکسوتان این عرصه را در این رویداد داریم.

0

Galaxy S9 به‌آرامی به نقل مجالس بدل می‌شود و سؤالات زیادی پیرامون این دستگاه در چرخش است. آیا سامسونگ طراحی دستگاه را عوض می‌کند یا مثل عرضه نسخه s آیفون‌ها جلو خواهد رفت؟ آیا جای عجیب حسگر اثرانگشت در کنار دوربین را تغییر خواهد داد؟ آیا جک هدفون را در دستگاه جدیدش حفظ می‌کند؟ با توجه به اطلاعات درز کرده جدید که ادعا کرده جزئیات Galaxy S9 را هم بیان می‌کند، ممکن است پاسخ این سؤالات را پیدا کنیم.

این اطلاعات که از چین و در وب‌سایت TechDroider منتشرشده است، طراحی‌های جدیدی از Galaxy S9 و +S9 را نمایش می‌دهد. تا الآن دیگر انتظار داریم که سامسونگ یک نسخه کوچک و نسخه فبلت مانندی از پرچم‌دارش را عرضه کند.

ظاهراً سامسونگ بر سیستم شناسایی چهره امن‌تری کار می‌کند که از تکنولوژی حسگر سه‌بعدی نیز بهره می‌برد. بدون شک این تکنولوژی در پاسخ به Face ID اپل به کار گرفته‌شده است. سامسونگ تنها باید حسگر عمق را هم به حسگر عنبیه چشم فعلی خود اضافه کند و قادر به رقابت با اپل خواهد بود. البته که باید کیفیت Face ID را هم در عمل بررسی کنیم.

طراحی آن نسبتاً شبیه به Galaxy S8 به نظر می‌رسد، اما توجه کنید که حاشیه پایینی صفحه‌نمایش تقریباً از بین رفته و حاشیه بالایی نیز بیشتر از گذشته نازک شده است.

و حالا بخش‌های هیجان‌انگیزتر؛ بنا به اطلاعات پخش‌شده جدید، ظاهراً سامسونگ در تلاش برای انتقال حسگر اثرانگشت به زیر صفحه‌نمایش بوده و متأسفانه با مشکلاتی مواجه شده است. این شایعه با شایعات گذشته مبنی بر اینکه در Galaxy Note 9 حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد، مطابقت دارد. نکته دیگری که توجه را به خود جلب می‌کند، حذف شدن جک هدفون است. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، سامسونگ هم قصد پیوستن به خط مقدم پر دل و جرئت‌ها را دارد. همچنین توجه کنید که این طراحی به وجود دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی اشاره می‌کند؛ پس احتمالاً Galaxy S9 نیز به لنز تله‌فوتوی دوربین Note 8 مجهز خواهد شد. علاوه بر این دوربین سلفی نیز 12 مگاپیسلی و دوگانه است و احتمالاً قادر به ثبت سلفی‌های پرتره.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.