واتس‌اپ قابلیت حذف پیام ارسال شده را فراهم کرد

حالا در واتس‌اپ نیز می‌توانید پیام ارسال شده خود را حتی پس از تحویل شدن به مخاطب حذف کنید. این قابلیت سرانجام برای همه کاربران فراهم شده است.

0

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که پس از ارسال یک پیام از محتوای آن پشیمان شده‌اید و قصد پس گرفتن آن را داشته باشید. حالا در واتس‌اپ این قابلیت Delete for Everyone نام دارد و برای اندروید، ویندوزفون و iOS در دسترس قرار گرفته است.

برای حذف یک پیام ارسال شده کافیست آن را با نگه داشتن انگشت انتخاب کنید، گزینه Delete یا سطل آشغال را انتخاب کرده و Delete for everyone را بزنید. پیام سپس حذف شده و با پیام This message was deleted یا این پیام حذف شده است جایگزین خواهد شد.

توجه داشته باشید برای استفاده از این ویژگی باید هر دو طرف از نسخه جدید واتس‌اپ استفاده کنند. همچنین امکان حذف پیام‌ها برای هر دو طرف تنها تا 7 دقیقه پس از ارسال آن وجود خواهد داشت. همچنین امکان حذف کامل ردپای پیام وجود ندارد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.